Beantwoord

Reparatie via rexonext

  • 11 June 2021
  • 2 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik heb mijn telefoon opgestuurd naar Reconext omdat deze niet meer wilde laden. Nu staat de status al enkele dagen op ‘in reparatie’ zonder enkele verandering... geen idee waarom een reparatie zolang zou duren, geen idee of ze hem ook ECHT aan het repareren zijn omdat ik nog geen diagnose of wat ook heb ontvangen en als het geen garantiewerk is ik eerst akkoord op de prijs moet geven. Ik belde naar het vermelde nummer 0800-8200008 om te vragen of hier al meer over bekend is aangezien het achteraf blijkbaar wel 2 weken kan duren voor je überhaupt iets hoort (wat echt VEEL te lang is) maar dit nummer word telkens per direct afgebroken.. Ik vind het tot nu toe maar een vage en vooral trage service, had hem zelfs liever naar een samsung store gebracht en gewoon de rekening betaald. Is er een manier om alsnog een antwoord te krijgen over de geschatte tijdsduur?

icon

Beste antwoord door Noordzee 12 June 2021, 09:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Is er een manier om alsnog een antwoord te krijgen over de geschatte tijdsduur?

Hallo @mvwmusic ,

Ga voorlopig maar uit van twee weken voordat je iets hoort.  

Net als bij elk ander bedrijf, hebben ze daar een lopende werkvoorraad en dan wordt het werk op volgorde afgehandeld. Het zou niet best zijn als er bv. twintig mensen niets zouden doen in afwachting van een door iemand opgestuurde telefoon. 

Badge

Het gaat er niet om dat men 2 weken moet wachten ; voor mij gaat het erom dat men de status van reparatie moet synchroniseren met huidige datum. Bij mij staat de actuele status al 7 dagen op de datum van 09 augustus. Ik mag aannemen dat, een analyse van het defect met daaropvolgend een reparatie, geen hele week duurt (volgens https://reparatie.kpn.com/Home/Track) B.t.w. een reparatiecode heb ik niet ontvangen; alléén een mail met daarin een link om de status op te volgen. Echt blij met zo'n antwoord zou ik niet zijn.