Telefoon ter reparatie opgestuurd.

  • 23 November 2020
  • 3 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik heb drie weken geleden mijn kapotte telefoon (2 maanden oud) ingeleverd en werd gebeld dat de zoek mijn… functie, moest worden uitgeschakeld of verwijderd, allemaal gedaan en nog steeds geen telefoon. De link die ik kreeg via de kpn reparatie service blijft steeds op dezelfde status staan. Mij werd in de winkel in Den Helder verzekerd dat de reparatie slechts hooguit twee weken zou duren, intussen zijn we drie weken verder en ik kan nergens informatie krijgen, geen reactie op mails en als ik bel word ik via een keuzemenu naar de wesite gestuurd, ook daar geen reactie.

Ook ik betaal natuurlijk een abonnement en gebruik nu een oude G4, zonder apps die ik graag zou gebruiken en nodig heb voor mijn werk.

Ik hoop dat KPN in actie komt en mijn telefoon deze week nog wordt opgestuurd,

groetjes

Antonia Maria

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hanna_ 3 jaar geleden

Hoi @Antonia Maria,

Wat vervelend dat jij geen terug koppeling krijgt wat betreft de reparatie van jouw toestel. Soms duurt een reparatie iets langer, dus nog geen reden tot paniek :wink: . Reparaties gaan wel via onze externe partners, maar ik kijk graag met je mee. Beschik jij over een toestel verzekering of laat je het toestel onder de garantie repareren? Voeg in ieder geval het mobiele nummer waar het toestel aan gekoppeld is toe aan jouw profiel, dan kan ik voor je aan de slag. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Antonia Maria,

Wat vervelend dat jij geen terug koppeling krijgt wat betreft de reparatie van jouw toestel. Soms duurt een reparatie iets langer, dus nog geen reden tot paniek :wink: . Reparaties gaan wel via onze externe partners, maar ik kijk graag met je mee. Beschik jij over een toestel verzekering of laat je het toestel onder de garantie repareren? Voeg in ieder geval het mobiele nummer waar het toestel aan gekoppeld is toe aan jouw profiel, dan kan ik voor je aan de slag. 

Hallo Hanna, inmiddels heb ik mijn telefoon terug! superfijn en toch gelukt dus!

met groet! Antonia Maria

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Antonia Maria,

Fijn om te horen dat het al is opgelost!

Reageer