Beantwoord

toestel reparatie na twee weken nog niets gehoord

  • 22 March 2020
  • 1 reactie
  • 82 keer bekeken

2 weken geleden mijn toestel opgehaald voor reparatie. Nog altijd helemaal niks over gehoord...

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 25 March 2020, 22:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Hoffie12 en welkom op het forum! Logisch dat je dan inmiddels graag een update wilt. Heb je een toestelverzekering? Zo ja, dan kun je contact opnemen met 0800-656 50 10 doordeweeks tussen 8:00 - 21:00 en op zaterdag tussen 9:00 - 18:00. Dan heb je direct contact met de claimdesk. 

Mocht je geen verzekering hebben, dan kun je contact opnemen met 0800 8200008, dat zijn de reparateurs. Op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00. Hopelijk heb je dan snel duidelijkheid! 

Reageer