Beantwoord

Toestel was gestolen in Spanje, verzekering vraagt nu naar bewijs van blokkering

  • 2 September 2021
  • 5 reacties
  • 150 keer bekeken

Mijn Iphone is in Spanje gestolen. Bij thuiskomst s’nachts meteen KPN gebeld. (11 en 12 juli)

Kpn heeft het netjes geblokkeerd. Heb ‘n mail ontvangen en later gedeblokkeerd ook met een mail.

 Verzekering vraagt nu naar deze mails. Stom maar de prullenmand van juli heb ik definitief gewist.

Is deze mails nog terug te halen? Zou fantastisch zijn.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 2 September 2021, 18:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo en welkom, @Ietepietje. Ik ga kijken of ik deze e-mails nog een keer kan versturen! Daar heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft als je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.

Er staat duidelijk dat je geen persoonlijke info moet geven.Zoals  06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Dat ga ik echt niet doen.

Reputatie 7
Badge +21

Dat klopt @Ietepietje , maar die waarschuwing geldt voor reacties hier in het topic. Die zijn openbaar en voor iedereen te zien.  Moderator @Denise_  vraagt om die info in je forumprofiel te plaatsen. Dat is privé en alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Ze heeft deze informatie nodig, want zonder kan ze je niet helpen. Juist vanwege jouw privacy moet ze verifiëren wie jij bent.

Reputatie 7
Badge +24

Er staat duidelijk dat je geen persoonlijke info moet geven.Zoals  06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Dat ga ik echt niet doen.

Die privé gegevens moet je inderdaad niet in dit topic zetten, want dan kan iedereen ze zien. 

Als je echter de link van @Denise_ volgt, dan kom je bij je forumprofiel. De velden die daarin staan zijn niet openbaar voor iedereen te zien. Alleen KPN medewerkers kunnen die lezen. 

Reputatie 7
Badge +17

@Ietepietje Ik heb niets meer van je gehoord, dus vertrouw erop dat het gelukt is. Mocht je toch nog mijn hulp nodig hebben, vul dan je forumprofiel in met de eerder gevraagd gegevens. Deze gegevens zijn alleen voor jou en KPN moderators in te zien, anderen kunnen dit niet zien. Mocht je dit liever niet willen invullen, dan kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen. We zijn bereikbaar op het gratis telefoonnummer 0800 0402. Eventueel kan je ook met ons chatten. Onderaan onze servicepagina vind je onze contactmogelijkheden. Klik op ‘start chat’ om een chat te starten.