Beantwoord

ongewenste telefoontjes melden

  • 20 October 2020
  • 3 reacties
  • 499 keer bekeken

Reputatie 1

L.S.

  1. Nou, dan eindelijk maar eens het formulier van KPN proberen in te vullen waarop je kunt aangeven dat je (te) vaak hinderlijke telefoontjes binnenkrijgt op je vaste telefoon. Moet je een aantal data en tijdstippen aangeven waarop je gebeld wordt. Waarom kun je niet eenvoudig aangeven dat je een aantal malen per dag gebeld wordt en dat dat al een tijdje aan de gang is.
  2. Het is mij echt een raadsel dat het in deze tijd van automatisering niet mogelijk is dat je in je expariabox een telefoonnummer kunt intypen en  er dan een vinkje voor kunt zetten, zodat die hinderlijke beller niet meer door komt. Blijkbaar kunnen telefooncentrales wel ingesteld worden om je telefoon een aantal keren per dag te laten overgaan….

Met dank voor uw moeite,

Nomen Nescio

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 27 October 2020, 13:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

HI @Tacoveno, dank je wel voor jouw bericht. Het is erg vervelend wanneer je telefonische overlast ervaart. Zeker als dit meerdere keren per dag gebeurt. Door middel van het formulier voor telefonische overlast, kunnen mijn collega's gericht onderzoek doen naar de overlast. Door de tijdstippen en data te noteren, kunnen mijn collega's gerichter op onderzoek uit.

Wat betreft het blokkeren van de telefoontjes, dit is helaas niet in te stellen in de Experia Box. Wel zou je na kunnen gaan of je dit in kunt stellen in jouw telefoontoestel. Eventueel zou je de handleiding van jouw toestel kunnen raadplegen om na te gaan hoe dit gedaan kan worden. Heb ik hiermee enige duidelijkheid kunnen verschaffen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!

Reputatie 1

Beste Ron,

Dank voor je bericht. Inmiddels zijn de hinderlijke telefoontjes gestopt. Mijn telefoon is helaas te oud om een blokkeerfunctie te hebben. Ik heb al geïnformeerd naar dect telefoons die wel een dergelijke mogelijkheid hebben.

Hopelijk komt er voor de Experia Box een update, zodat we zelf kunnen bepalen welke telefoonnummers doorgelaten kunnen worden.

 

Groet,

Tacoveno

Reputatie 6
Badge +10

Graag gedaan! Ik ben blij om te lezen dat de overlast is gestopt! Voor zo ver ik weet, komt de mogelijkheid om telefoonnummers te blokkeren in de Experia box, er niet. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, trek gerust aan de bel. We helpen je graag verder!