Beantwoord

Kpn logo wordt ongevraagd in mijn profiel gezet

  • 24 April 2024
  • 8 reacties
  • 220 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedenacht,

 

Als nieuwkomer ben ik de honderden/ duizenden pagina aan voorwaarden a/h doornemen, en ik schiet niet erg op.

Kan iemand mij uitleggen waarom het kpn logo in mijn "niet bestaande" profielafbeelding wordt gezet en door wie?

Zelf mag ik geen logo in profielafbeelding plaatsen, maar het wordt wel "voor mij gedaan", ik neem nl aan dat dat kroontje met kpn te maken heeft, want met het koningshuis heb ik al helemaal niets?!

Dus, waarom staat er een kroontje in mijn profielafbeelding  op dit forum en hoe krijg ik het weg?

icon

Beste antwoord door wjb 24 April 2024, 08:50

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedenacht,

 

Als nieuwkomer ben ik de honderden/ duizenden pagina aan voorwaarden a/h doornemen, en ik schiet niet erg op.

Kan iemand mij uitleggen waarom het kpn logo in mijn "niet bestaande" profielafbeelding wordt gezet en door wie?

Zelf mag ik geen logo in profielafbeelding plaatsen, maar het wordt wel "voor mij gedaan", ik neem nl aan dat dat kroontje met kpn te maken heeft, want met het koningshuis heb ik al helemaal niets?!

Dus, waarom staat er een kroontje in mijn profielafbeelding  op dit forum en hoe krijg ik het weg?

Omdat dit is hoe KPN zijn forum inricht. Mocht u er echt niet mee kunnen leven, kan u verzoeken het forum account te laten verwijderen.

Reputatie 7

@TelfortwasTOP , ga lekker slapen nu. Oogjes dicht en snaveltjes toe 😴 😴.

Ik weet niet waarom deze opmerking "nodig was".

Persoonlijk vind ik hem erg off-topic en misplaatst.

Het ergste is misschien nog wel dat er likes gegeven worden door mensen die gesprekken op dit forum in goede banen zouden moeten leiden.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @TelfortwasTOP.

We hebben hier op het Forum/Community zogenaamde ranks (en ook badges). Dit zijn de titels die je naast de namen ziet staan, en daar horen van die kleine kroontjes in kleurtjes bij, dat gaat automatisch. Dat kroontje kun je dan ook niet uitschakelen. En wat je zegt klopt, dat heeft niks te maken met ons Koningshuis.

Reputatie 7
Badge +12

@TelfortwasTOP , ga lekker slapen nu. Oogjes dicht en snaveltjes toe 😴 😴.

Ik weet niet waarom deze opmerking "nodig was".

Persoonlijk vind ik hem erg off-topic en misplaatst.

Het ergste is misschien nog wel dat er likes gegeven worden door mensen die gesprekken op dit forum in goede banen zouden moeten leiden.

Off topic berichten verwijderd! In alle vroegte had ik in eerste instantie een bericht geliked die ik ging verwijderen, my bad @wjb!

@Jan van KPN  en @wjb 

Nee, het offtopic bericht heb je laten staan, nl die van Berrie-Kaas> de reactie van @TelfortwasTOP heb je verwijderd en je hebt de toegang tot dit forum ontzegd van @TelfortwasTOP  omdat deze een klacht over jullie beiden had ingediend.

Dank @Wbj maar je commentaar heeft niet geholpen, @TelfortwasTOP komt nu zelf het forum  account niet meer in, dankzij de rancune van een moderator.

 

@Berrie_Kaas ik rapporteer je nogmaals, zodat een andere moderator misschien kan zorgen dat je misplaatste opmerkingen stoppen.

Reputatie 7

Had @TelfortwasTOP dan een klacht over mij ingediend?

Waarom dan?

Reputatie 7
Badge +12

@Jan van KPN  en @wjb 

Nee, het offtopic bericht heb je laten staan, nl die van Berrie-Kaas> de reactie van @TelfortwasTOP heb je verwijderd en je hebt de toegang tot dit forum ontzegd van @TelfortwasTOP  omdat deze een klacht over jullie beiden had ingediend.

Dank @Wbj maar je commentaar heeft niet geholpen, @TelfortwasTOP komt nu zelf het forum  account niet meer in, dankzij de rancune van een moderator.

 

@Berrie_Kaas ik rapporteer je nogmaals, zodat een andere moderator misschien kan zorgen dat je misplaatste opmerkingen stoppen.

Goedemorgen @Weggepest.

De off topic reactie van @Berrie_Kaas heb ik verwijderd en de off topic reactie die daarop volgde ook. 

Verder heb ik niemand toegang ontzegd tot dit forum. Wel was/is er een probleem om hier in te loggen via je KPN ID en ik vermoed dat er daarom per abuis de aanname werd gedaan dat het desbetreffende account was verwijderd. 

@wjb Was eigenlijk niet van plan om hier nog te reageren, gezien de macht van 1 moderator, maar wil jou zeggen> in tegendeel, over jou heb ik geen klacht ingediend.

Ik bedankte je juist>  dat je het met mij eens was, dat de opmerking van @Berrie_Kaas  misplaatst en off topic was.

Over @Berrie_Kaas had ik een klacht ingediend met zijn fabeltjeskrant commentaar. Mijn opmerking op @Berrie_Kaas is echter verwijderd; door Deze "moderator" >@Jan van KPN  die het zelf nogal leuk vond, ik negeer hem nu op advies van anderen, "moderator" of niet... boeien 😝.

Reageer