Beantwoord

letterkleur kpn mail

  • 5 June 2020
  • 4 reacties
  • 87 keer bekeken

In mijn kpn mail zijn de letters niet zwart maar grijs, hetgeen heel vermoeiend leest. Net gebeld met klantenservice : is volgens hem niet aan te passen. KloptĀ  dit ? dit kan toch niet waar zijn ?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 12 June 2020, 11:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Klopt @RienbosĀ ,

De kleur van de letters is niet aan te passen.Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +22

MIsschien toch een aandachtspuntje om KPN hier eens na te laten kijken? Ik gebruik gewoon mijn eigen mailprogramma, ik gebruik webmail eigenlijk nooit.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rienbos, wat jammer dat je zo slecht te spreken bent over de webmail, gek genoeg lijken de letters bij mij wĆ©l zwart, of in ieder geval erg donker te zijn.Ā  Zou je hier eens een screenshot kunnen plaatsen van hoe dit er bij jou uitziet? (eventueel zichtbare mailadressen en andere privacygevoelige informatie dient daarbij dan wel verwijderd/afgeschermd te worden, aangezien dit openbaar komt te staan)

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!