Beantwoord

Scherm telefoon doet het niet meer goed

  • 27 January 2021
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

mijn scherm begint steeds vaker minder te reageren, dat ik alleen de knoppen aan de zijkant kan gebruiken, maar dan kan ik niet mijn scherm gebruiken, kan dan niks beginnen, geen telefoon niks opnemen

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 January 2021, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @hanse73 ,

Tijd voor een nieuwe telefoon ! (Of heb je nog garantie op jouw huidige toestel?) 

Deze telefoon heb ik nog geen jaar. Heb samsung gebeld en kreeg van hun te horen het lag eraan dat ik teveel op mijn telefoon had staan qua geheugen.  Merendeel staat op mijn sd kaart. 

Maar ga volgende week weer verder met hun in gesprek.  De kpn stuurde mij naar samsung toe omdat het om de telefoon gaat en daar doen hun niks mee

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Gw hanse, welkom! Normaliter kan je het toestel wel ter reparatie insturen als er iets mee aan de hand is. Dat kan zeker via ons. Via de website of via de KPN winkels, die nu niet allemaal geopend zijn trouwens. Helemaal als er garantie op zit nog, lijkt me dat wel de beste manier. Je kunt in dat geval inderdaad wel eens beginnen met het terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Wellicht is het daarmee al beter. Mocht je dat gaan doen, maak dan wel een back up van je gegevens.