Ik ben heel erg boos ( en dan druk ik mij voorzichtig uit !!) en mocht mijn moeder iets overkomen vanavond-vannacht, dan stel ik KPN als bedrijf juridisch aansprakelijk op alle fronten. Ik vind de service van KPN ronduit schoftelijk. KPN denkt niet mee en laat een bejaarde vrouw volledig in de kou staan. Ik heb een klacht ingediend en verwacht een zo spoedig mogelijke oplossing en ook spoedig telefonisch contact met KPN. Helaas heb ik geen vertrouwen dat dit gaat gebeuren. KPN laat een 82 jarige vrouw in de kou staan met haar beleid geen spoedmonteur te willen leveren op zondagen (alsof het een Christelijke zondags rustsituatie is of zo) . Ik ben eveneens KPN klant maar niet lang meer denk ik.
( PS; toen ik de klantenservice meldde dat ik het gesprek net als de KPN dat doet ). opnam werden ze nijdig. Ik zou strafbaar zijn (wat dus helemaal niet zo is). Wanneer ik niet akkoord ga met opname door KPN omwille van 'trainingsdoeleinden"krijg ik natuurlijk ook niemand te spreken. Boter bij de vis KPN !!
Beste antwoord door Marcia van KPN
Bekijk origineel