Beantwoord

Dagelijks gebeld door 0887751201

  • 26 March 2021
  • 8 reacties
  • 2857 keer bekeken

De laatste dagen word ik steeds (heel kort) door dit nummer gebeld. Het blijkt van KPN te zijn als je kijkt bij wie belt me. Waarom zou KPN me opeens ergens over moeten bellen, terwijl jullie altijd mailen?

 

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 March 2021, 19:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @MRSB. ,

Mogelijk wil een ingehuurd contactcentrum jou iets verkopen? 
 

Maar sowieso is dat dagelijks gebel niet prettig. Bellen ze jou op jouw mobiele nummer? Dan kun je dat nummer eenvoudig blokkeren in jouw mobiele telefoon.  

Reputatie 7
Badge +30

Ha @MRSB., welkom! Dit zijn wij inderdaad! Je vindt het nummer terug op onze website bij de veelgebruikte telefoonnummers van KPN. Kan jij verlengen? Dan bellen wij vermoedelijk met een aanbod.

Hey Marcia, heb je op een andere lijst gekeken dan die die je gelinkt hebt? Ik zie dit nummer er namelijk helemaal niet bij staan op die lijst… Lekker duidelijk antwoord dus xD

Is het nou wel of niet van jullie?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Izydorczyk Het nummer staat er toch echt: 

0887751200 -- 0887751299

Dit zijn alle nummers van 0887751200 tot en met 0887751299

Bedankt. Maar dan bel je terug. Keuzemenu, belt u omdat u een oproep hebt ontvangen kies 1. Dan kies je 1 en wordt meteen de verbinding verbroken. Dus ik kan ze alleen spreken als ze mij bellen? Had de hoop dit irritante gebel nu eindelijk te kunnen stoppen :/

Reputatie 7
Badge +30

Dit is inderdaad wel gek ja! Ik laat dat wel even uitzoeken, want het lijkt me dat dat niet hoort. 

Reputatie 7
Badge +30

Het duurde even om de juiste collega te vinden, maar ik heb inmiddels bevestiging dat er naar gekeken wordt. Daarnaast heb ik ook begrepen dat wij een aantal keren mogen bellen, maar dat we uiteindelijk ook wel ophouden ;-). Dus ik ga er voorzichtig vanuit dat jij momenteel geen last meer hebt van ons!

Reputatie 7
Badge +30

Het heeft even geduurd, maar ik krijg nu bij optie 1 een ‘wacht’ bandje. Lijkt dus opgelost, @Izydorczyk!