Beantwoord

Dagelijks sms van KPN over oplossen storing

  • 6 September 2021
  • 7 reacties
  • 173 keer bekeken

Reputatie 2

Goedendag,

 

sinds een week of 3 ontvang ik dagelijks een sms over een storing. 
Er staat dan in dat ‘ de storing langer duurt dan gepland en dat de monteur zijn best doet om het op te lossen ‘. 
 

Er is geen storing en heb verder ook geen problemen met tv, internet en telefoon. 
 

Ik verwijder deze sms dus kan geen screenshot maken. Soms staat er een link in (uiteraard niet op geklikt) maar de laatste tijd geen link meer in de sms. 
 

is deze sms daadwerkelijk van jullie en betreft dit een automatische sms die continu door blijft sturen? Zo ja, kunnen jullie deze dan laten stoppen? 
 

Alvast bedankt  

 

icon

Beste antwoord door Willeke266 17 September 2021, 10:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Willeke266! Dat klinkt absoluut niet als een prettige situatie. Ik wil graag voor je kijken hoe we deze SMS berichten kunnen laten stoppen. Zou je hiervoor je profiel in kunnen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan moet ik voldoende informatie hebben om voor je aan de slag te gaan! :relaxed:

Reputatie 2

Goedemiddag Bram, 

 

dank je wel voor je snelle antwoord. Ik heb zoveel mogelijk alles ingevuld wat van toepassing is. 
 

ik zie jouw bericht tegemoet. Dank alvast. 

Reputatie 7
Badge +17

@Willeke266 ik zie zo direct in onze systemen niet direct een reden voor de SMS berichten. Zou je nog kunnen bevestigen dat in je berichten app “KPN” wordt aangegeven als verzender van de SMS? Als dat zo is ga ik contact opnemen met de partij die de berichten normaalgesproken verzend. 

Reputatie 2

Hoi Bram. Vandaag weer sms ontvangen. Net als gister. Hopelijk nu wel opgelost. Zeggen ze ! :grinning:   

 

Reputatie 7
Badge +17

@Willeke266 excuus voor de wat latere reactie. Het kostte even wat moeite om de precieze afdeling te vinden die hier over gaat. Ik heb een e-mail naar deze afdeling gestuurd en verwacht binnen enkele dagen reactie. Ik hoop dat het ondertussen een beetje meevalt met de regelmatigheid van de berichten?

Reputatie 2

Dag Bram,

 

Vanaf 10-09-2021 is het rustig en geen berichten meer ontvangen. Wellicht dat het nu inderdaad is opgelost.

 

Alvast bedankt voor alle moeite!

 

Reputatie 7
Badge +17

@Willeke266 dat is goed nieuws. Ik wacht voor de zekerheid nog even het laatste contact af met de afdeling waar ik het bericht naar heb gestuurd. Zodra ik vanuit daar ook hetzelfde te horen krijg zal ik het topic sluiten.