Beantwoord

Kabel KPN komt boven de grond

  • 4 May 2020
  • 7 reacties
  • 213 keer bekeken

In het weiland naast mij, komt een kpn kabel boven de grond uit. De koeien zitten er aan. 
wie moet ik bellen om dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 4 May 2020, 10:47

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Marcel133, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Je kan hiervoor bellen met een speciale afdeling binnen KPN, ze zijn bereikbaar via 0800-0150. Waarschijnlijk willen ze wel een omschrijving of foto, maar die kan je vast leveren!

Laat je ons ook even weten wat hieruit komt en of het opgelost gaat worden? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +24

Tja... die koeien willen waarschijnlijk ook internet :wink:

Reputatie 7
Badge +22

Tja... die koeien willen waarschijnlijk ook internet :wink:

:joy::rofl: Mafkees! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Uiteindelijk de juiste afdeling gesproken. Dezelfde middag is er iemand geweest om de kabel te bekijken en weer in te graven. 
Het duurt even voordat je bij het juiste loket bent, maar het is inmiddels wel geregeld 👍🏼

Reputatie 7
Badge +21

Wat fijn dat het inmiddels geregeld is. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden! :relaxed:

Mooi dat iemand dat ziet, meld en dan ook opgelost wordt.

Vraag ik me nog af, een kabel door een weiland, die zou juist heel diep moeten zitten voor als het land eens geploegd wordt of zo.

Het was een duidelijk herkenbare telefoon kabel blijkbaar, een huis aftakking ?

Was het een oudere kabel of misschien een onlangs aangelegde glasvezel-mantelbuis ?

 

Reputatie 7

Uiteindelijk de juiste afdeling gesproken. Dezelfde middag is er iemand geweest om de kabel te bekijken en weer in te graven. 
Het duurt even voordat je bij het juiste loket bent, maar het is inmiddels wel geregeld 👍🏼

Hoe diep ligt die kabel dan nu?

Wat als dat weiland ooit omgeploegd zou worden?

Reageer