Vraag

KPN Klant gefeliciteerd

  • 2 May 2020
  • 9 reacties
  • 801 keer bekeken

Is dit gezeur op internet van jullie ??? Ik hoop het niet.

 

 

Beste KPN Klant gefeliciteerd.


9 reacties

Badge +19

Nee hoor dat is niet van kpn. Veel mensen heb er last van.

Er is momenteel een spambericht in omloop over een verjaardagsactie van KPN. Het verschijnt als popup bij diverse websites. Deze is niet van KPN afkomstig! Ga er dus niet op in.

(bron)

Reputatie 7
Badge +17

@GerardR Ontvang je gratis spul als je op een link drukt of je gegevens invult? Wie is de afzender? Dit is vermoedelijk phishing mail. :wink: Je mag de mail naar de Spambak verplaatsen of verwijderen. 

Reputatie 7
Badge +22

Gewoon ABP (Adblock) installeren, ik heb deze berichten nou nooit. (Pop-up berichten) Dat zal een hoop ergernis wegnemen. 

Reputatie 7

Gewoon ABP (Adblock) installeren, ik heb deze berichten nou nooit. (Pop-up berichten) Dat zal een hoop ergernis wegnemen. 

Ik heb die berichten ook nooit, maar ik heb geen ad-blocker.

Reputatie 7

@GerardR Ontvang je gratis spul als je op een link drukt of je gegevens invult? Wie is de afzender? Dit is vermoedelijk phishing mail. :wink: Je mag de mail naar de Spambak verplaatsen of verwijderen. 

Dit is geen mail maar een pop-up.

Om er vanaf te komen moet je in jouw browser de cache en cookies verwijderen.

En uiteraard nooit op dergelijke links klikken, in 100% van de gevallen is het phishing en dat zou iedereen eigenlijk ondertussen wel moeten weten.

Reputatie 7
Badge +24

Tis maar net op welke sites je komt. Als je veel op van die spelletjes sites zit, die volgepropt zitten met advertenties, dan zie dit soort dingen met regelmaat van de klok. Op een site als nu.nl zal je dit lijkt me niet zomaar tegen komen.

Reputatie 7
Badge +22

Gewoon ABP (Adblock) installeren, ik heb deze berichten nou nooit. (Pop-up berichten) Dat zal een hoop ergernis wegnemen. 

Ik heb die berichten ook nooit, maar ik heb geen ad-blocker.

Dan mag je mij vertellen waarom jij de berichten niet krijgt, 1 ding is zeker, je bent van dat gezeur af. :wink:

Reputatie 1
Badge

@Dennis Schreve 

klopt helemaal gelijk heb je

dat @wjb geen adblocker gebruikt snap ik niet

als je bijvoorbeeld op marktplaats zoekt heb je echt een blocker nodig net als het hele internet

zonder is niet te doen

 

Reageer