Beantwoord

KPN wil binnen foto's maken voor glasvezelaansluiting

  • 10 November 2021
  • 7 reacties
  • 759 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Er loopt hier een man in de wijk die die bij mij aanbelde met de vraag mevr. Heeft uw glasvezel? #030 

Dat is toch gewoon op de site ë; in de admin te zien?! 

Hij Oké ik ben van KPN (geen legitimatie) en wil graag weten hoe het zit ahum wat?

Hij > mag ik even binnen foto’s maken? Ik* nee waarom? 
hij dan zie ik hoe het is aangesloten. 
 

Wat is dit voor raar gedonder KPN. Klopt dit en waarom heb ik daarvan geen bericht gehad als het klopt.

pik ga toch zeker geen vreemde binnen laten zonder meldingen?

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 11 November 2021, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Goed gehandeld, wat je had kunnen doen is een telefoonnummer vragen en alsnog een afspraak maken als je wel geïnteresseerd bent in glasvezel.

@Jeroen Ruiter Ik heb al Glasvezel van KPN. Als hij echt van de KPN was had hij gewoon moeten weten dat in onze wijk glasvezel is. 

het voelden gewoon niet goed. Waarom moest hij binnen om Foto’s te maken (onaangekondigd) 

Reputatie 6
Badge +8

Ik denk dat je juist gehandeld hebt. Normaal willen ze alleen binnen naar de situatie kijken als glasvezel moet worden aangelegd. En die mensen worden per brief aangekondigd en zullen zich legitimeren.

Als je al glasvezel hebt en geen storing dan is er geen enkele reden voor een KPN medewerker om toegang tot jouw huis te willen.

Denk niet dat KPN er verder wat aan kan doen als iemand zich op deze manier als KPN medewerker voordoet.

@Hsd Nee kan de KPN ook weinig aan doen. Klopt get is dus een waarschuwing. En ik wil graag weten of de KPN toch niet de uitvoerende opdrachtgevers is!? Want dan zou ik zeggen. Dit was wel heel dom” 

 

Badge +19

Dan ben je hier verkeerd. Je moet bij de netwerkbeheerder zijn. Kpnnetwerk.nl 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Cristien. Bedankt voor jouw bericht en wat goed om te lezen dat je zo scherp bent in deze situaties. Medewerkers van KPN moeten zich altijd kunnen legitimeren. Wat Joep zegt is juist. Als er iemand langs de deuren gaat voor glasvezelaansluitingen, dan gaat dat in opdracht van KPN Netwerk. Zij zijn verantwoordelijk voor de aanleg en het onderhoud van het glasvezelnetwerk. Je kunt daarom het beste navraag doen bij KPN Netwerk. Wij als internetprovider kunnen daar dan onze diensten over leveren. Voor vragen over KPN diensten en producten kun je uiteraard wel bij ons terecht.

@Jeroen Ruiter Ik heb al Glasvezel van KPN. Als hij echt van de KPN was had hij gewoon moeten weten dat in onze wijk glasvezel is. 

het voelden gewoon niet goed. Waarom moest hij binnen om Foto’s te maken (onaangekondigd)