Beantwoord

rabobank app en website werken niet op de wifi die ik heb van kpn.

  • 8 January 2021
  • 11 reacties
  • 3709 keer bekeken

De rabobank app en de website werken niet via mijn eigen WiFivab kpn. Via 4g en andere wifi netwerken (ook kpn  bij andere thuis), werkt het allemaal wel. 

 

 

icon

Beste antwoord door Lindav1990 8 January 2021, 15:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @Lindav1990 , wat voor (fout)melding krijg je dan als je die app probeert te gebruiken?

Werken andere apps en websites wèl goed?

 

 Ja verder werkt echt alles. 

Dit is trouwens op mijn telefoon. Die van mijn vriend en op de laptop allemaal het zelfde probleem

Reputatie 7
Badge +24

Bij mij werkt het ook niet via WiFi. Maar ik heb een 2de router en blokkeer advertenties, op die 2de router, dus ook op mn mobiel. Wellicht word er ook iets geblokkeerd waardoor de rabo app niet meer werkt. Ik heb me er nog nooit zo druk om gemaakt.

Heeft u misschien ook een 2de router? Of gebruikt u pihole ofzo?

Nee heb geen 2de router. En het is toch wel schijt irritant als je niet gewoon thuis kan internet bankieren. En nog irritanter dat kpn hier helemaal niks aan doet 

Dit probleem is pas sinds 3 dagen. Hiervoor deed hij het altijd wel. Er is niks veranderd verder bij ons thuis 

Blijkbaar vond de gene het aan de telefoon het te veel moeite allemaal. Ik ben nog de chat ingegaan en daar hebben ze mij wel kunnen helpen. Er zit een storing in de aansluiting van glasvezel. Er komt een storingsmonteur langs. 

Ik heb hetzelfde probleem Lindav1990

Lindav1990 Het probleem heb ik al zelf opgelost, kpn Veilig vond idd niets, dit geinstalleerd op mn mobiel en daar ook op laten lopen ook geen resultaat totdat ik zag bankier beveiliging, deze aangeklikt en dat werkt wel.

Blijkbaar vond de gene het aan de telefoon het te veel moeite allemaal. Ik ben nog de chat ingegaan en daar hebben ze mij wel kunnen helpen. Er zit een storing in de aansluiting van glasvezel. Er komt een storingsmonteur langs. Wel jammer dat er niet alleen maar slimme  mensen werken bij kpn.

Lindav1990 Het probleem heb ik al zelf opgelost, kpn Veilig vond idd niets, dit geinstalleerd op mn mobiel en daar ook op laten lopen ook geen resultaat totdat ik zag bankier beveiliging (bij de 3 horizontale streepjes ), deze aangeklikt en dat werkt wel.

KPN Malwarefilter uitzetten in KPN veilig en het werkt weer!