Beantwoord

Smartphone niet zichtbaar in app "kpn thuis"

  • 22 July 2020
  • 7 reacties
  • 124 keer bekeken

Mijn telefoon is niet zichtbaar in de app"kpn thuis". Een vergelijkbaar bericht op dit forum heb ik gelezen maar dat brengt mij niet dichter bij een oplossing voor de vele storingen in het mesh wifi (superwifi)

Weet iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 29 July 2020, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Bloemrein, welkom hier.

Jouw telefoon staat er helemaal niet tussen in de app? Ook niet onder een naam die je niet herkent? Of herken je ze verder allemaal? Na het toestel opnieuw opstarten ook niet vermoed ik?

Dag Bart,

Het zoeken heeft uiteindelijk wel geloond. De telefoon (Nokia 7 plus) werd met een "verkeerd" mac nummer aangemeld. Helaas zijn nog niet alle storingen voorbij. Ik ben nog aan het zoeken of er nog meer toestellen een stoorzender zouden kunnen zijn.

Hartelijke dank voor uw reactie.

Reputatie 7
Badge +20

Het toestel is dus gevonden.  Alleen de storingen zijn nog niet verholpen. Wat voor storingen bedoel je precies? Heb je wat aan tips over wegvallende WiFi?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer gezien, maar ik ga er van uit dat het is opgelost. 

Dag Bart,

Vreemd, want ik dacht wel een berichtje verstuurd te hebben waarin ik je heb bedankt voor je mail. Op dit ogenblik wordt met uitzondering van de tv geen enkel apparaat aangemeld. De wifiverbinding blijft tussen grofweg 7 en 9 uur en 18.00 en 20.30 uur erg zwak. (40 ipv 80 Mb)

Verder redden we ons er mee dus voorlopig wachten we maar even af

Hallo @Bloemrein en downloadsnelheid van 40Mbit/s durf ik niet slecht te noemen, eerder goed.

Je kunt het nooit vergelijken met een bekabelde snelheid.

 

Reputatie 7
Badge +20

Geeft niks @Bloemrein. Bericht is helaas niet doorgekomen. 

Maar heb je de WiFi manager doorlopen? Deze optimaliseert jouw WiFi. Hopelijk wordt het dan op de tijdstippen die jij noemt wat beter.