Beantwoord

Spam of officieel bericht?

  • 8 November 2019
  • 5 reacties
  • 265 keer bekeken

Heb zojuist per email weer een melding 'Klopt jouw e-mailadres nog?' mogen ontvangen. Is deze inderdaad van KPN of is het weer spam?"

icon

Beste antwoord door RBxx 8 November 2019, 16:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Wie is de afzender?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Van Vliet Dat zou zomaar weer een valse e-mail kunnen zijn, oftewel Phishing.

KPN heeft er een speciale pagina voor op de website: Hoe herken ik valse e-mails

Reputatie 7
Badge +24

Ik kreeg ook zoiets:

 

Niet op in gaan. Niet klikken. En verwijderen.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Van Vliet, welkom! Hele goede vraag. Ik ben ook benieuwd wat de afzender is. Is dat een ..@ kpn.com e-mailadres? Zoals Ruud aangeeft, kan je de bij ons bekende phishing mails zien op onze website, kijk daar sowieso even naar. De mail die Nick plaatst is zo'n phishing mail. Direct verwijderen als je die krijgt :-).

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat je er uitgekomen bent. Mochten wij nog wel iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.