Beantwoord

[storing] Kan niet inloggen webmail [opgelost]

  • 28 August 2020
  • 6 reacties
  • 118 keer bekeken

Reputatie 2

Kan mijn webmail niet lezen, kan niet inloggen. Wanneer is de storing verholpen?

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 August 2020, 08:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 2

Kan niet inloggen op de webmail. Op de website staat geen storing vermeld, maar als je de klantenservice belt krijg je een bandje met de melding dat er storing is met de e-mail.  De nieuwe webmail is waardeloos.

 

Admin: bericht verplaatst naar storingstopic

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

 

KPN Webmail lijkt niet te werken, error code: 

Er zijn technische problemen met webmail op het moment. Probeert u later opnieuw in te loggen.

 

Is KPN hier van op de hoogte?

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen! Dank voor het melden, ik zie hier inderdaad ook deze melding als ik probeer in te loggen. Ik heb het doorgezet om te laten nakijken :)

Reputatie 7
Badge +30

Update: er is inderdaad een storing. Wordt op dit moment aan gewerkt om het zo snel mogelijk op te lossen. Op dit moment hebben we nog geen prognose voor wanneer dat gaat zijn. Als we meer weten komen we er hier op terug.

 

Update 10:30: storing is verholpen :)

Reputatie 1

Storing is NIET verholpen. Kan geen mail verzenden. Tijdens/net voor storing verzonden mail is nergens meer te vinden. Slecht!!!!!!!

Reputatie 1

Bedankt KPN. Diverse mailtjes spoorloos👎👎