OPGELOST- Storing MijnKPN 1 augustus

  • 1 August 2019
  • 26 reacties
  • 1603 keer bekeken
OPGELOST- Storing MijnKPN 1 augustus
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Storing: MijnKPN


Momenteel werkt MijnKPN niet, zowel de webpagina als de app. Inloggen op de webpagina lukt wel, het scherm blijft leeg. Via de app is het niet mogelijk om in te loggen. De pagina blijft laden.

We werken hard aan een oplossing. Updates worden hier in het topic gemeld. Excuses voor het ongemak!

Update 1-8-2018 13:18 uur: Problemen met MijnKPN zijn verholpen. Het technische team is erin geslaagd de connectiviteit te herstellen. Het proces wordt nog wel scherp door ons in de gaten gehouden.


Update 1-8-2018 12:44 uur: Problemen met MijnKPN gedeeltelijk opgelost. Een aantal klanten kunnen weer MB's delen. App en website zijn nog steeds trager dan normaal. Het technisch team is bezig met het volledige herstel. Meer informatie volgt.

Update 1-8-2018 10:39 uur:
Het technisch team heeft een vermoedelijke grondoorzaak gevonden. We gaan dit verder onderzoeken, en hopen het snel te verhelpen. Nog even geduld. Update volgt zodra er meer bekend is.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

op mijn app of computer als ik inlog komt er niks te voor schijn.. ik wil mijn mb in augustus verhogen. En dat moet vandaag. Ik hoop dat u mij kan helpen

Admin: topic verplaatst naar centraal topic
Reputatie 7
Badge +11
Welkom@sandradonck-ess

Lukt het met deze link? Heb je prepaid ?https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm?campaignid=ps:s=google:c=prepaid

Admin: post verplaatst naar centraal topic
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb een vraag over mijnkpn app.
Hoe komt het dat vrijwel iedere 1e dag van de maand de mijnkpn app niet werkt,als ik de mbs wil delen met mijn gezinsleden. Dat is nl vrij irritant

Admin: topic verplaatst naar centraal topic
Wanneer is de storing voorbij, zie ook mijn tweer

Admin: topic verplaatst naar centraal topic
Ik wilde vandaag mijn MB’s delen, maar de KPN app werkt erg traag. Na het inloggen blijft hij maar zoeken en toont pas na vele minuten de mogelijkheid om te delen. Bij informatie bij mijn zoon (ook KPN gebruiker) blijkt dat ook hij het probleem heeft.

Admin: topic verplaatst naar centraal topic
KPN.app doet het niet

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 3
Doe hier eens wat aan KPN! Dit is de zoveelste keer dat ik op de eerste van de maand geen MB’s kan delen. Inmiddels moet er toch wel een lampje gaan branden dat het ‘top drukte’ is op deze dag.
Ook ik kan niet in mijn app. Alles geprobeerd. Via web gaat het ook niet.... Storing misschien?

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic, afbeeldingen verwijderd ivm de flow van het topic
Mijn kpnapp doet het niet opnieuw geïnstalleerd werkt ook niet

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Ik deel iedere maand mijn mb's met mijn zoon en man nu lukt dit vandaag niet meer we zijn wel overgestapt naar glasvezel en de televisie en vaste telefoon zijn niet meer bij kpn betekent dit dat ik niet meer kan delen?

Admin: topic verplaatst naar centraal topic
beste KPN,
Het is weer de eerste van de maand. Wij als gezin hebben meerdere abonnementen en de MB’s worden gedeeld. Mooie oplossing, echter via mijnkpn ben ik lang bezig om de MB’s te delen. Eenmaal gedeeld en men moet weer uitloggen, meerdere malen delen lukt niet. Daarnaast duurt het inloggen vreselijk lang, vandaag lukt het zelfs niet om in te loggen. Dat moet ik dan uit een forum lezen. Deze reactie om aan te geven dat er wat aandachtspunten zijn. De app sneller toegankelijk, melding in de app indien er een storing is en meerdere account MB’s delen. Hopelijk kunnen jullie dit meenemen in een app update! En kan de klant vlekkeloos gebruik maken van jullie diensten!
Mijn KPN ligt eruit, zowel de app als op de website,. Het is de eerste van de maand en ik wil Mb s met mijn gezin delen. Hoe ga ik dit regelen? Of wanneer is mijn KPN weer bereikbaar?

Admin: topic verplaatst naar centraal topic
Reputatie 7
Update 1-8-2018 10:39 uur:
Het technisch team heeft een vermoedelijke grondoorzaak gevonden. We gaan dit verder onderzoeken, en hopen het snel te verhelpen. Nog even geduld. Update volgt zodra er meer bekend is.
Ik zit in Frankrijk en kan de App niet openen.

Admin: topic verplaatst naar centraal topic
Reputatie 7
Hallo @marcel41, @sandradonck-ess, @ivc, @Langeeri, @Mar63, @Senex uvam, @Martin Vorstenbosch, @Haticed, @Nickenfleur @Koentje50 en @Br2nd1n. Sommigen van jullie zijn nieuw op het KPN forum, welkom! Zoals jullie hebben gemerkt gaat er iets mis met het inloggen op MijnKPN. Er wordt heel hard aan een oplossing gewerkt. Ik houd jullie hier in dit centrale topic op de hoogte met updates.

Ik lees hier en daar een aantal verbetertips, bedankt daarvoor! Heel fijn dat jullie met ons meedenken om onze producten te verbeteren. Ik geef het door bij de ontwikkelaars van MijnKPN. Maar, eerst deze storing even oplossen. Nog even geduld, ik kom hier weer bij jullie terug als er een nieuwe update is 🙂
Ik probeer al uren in te loggen op de KPN app om mbs over te maken maar .het werkt gewoon niet of er is storing of een technische fout .echt waardeloos .👎🏼Dit moet verbeterd worden

Admin: topic verplaatst naar centraal topic
Reputatie 3
Badge +1
Bij mij werkt tie weer👍
Reputatie 7
Hah @marcel41, dat kan kloppen. Bij mij ook. Maar dat geldt helaas nog niet voor iedereen. Er is een herstart uitgevoerd in het systeem, deze heeft enige impact weggenomen. Het probleem is bij een aantal dus verholpen.

Update 1-8-2018 12:44 uur: Problemen met MijnKPN gedeeltelijk opgelost. Een aantal klanten kunnen weer MB's delen. App en website zijn nog steeds trager dan normaal. Het technisch team is bezig met het volledige herstel. Meer informatie volgt.
Reputatie 7
Update 1-8-2018 13:18 uur: Problemen met MijnKPN zijn verholpen. Het technische team is erin geslaagd de connectiviteit te herstellen. Het proces wordt nog wel scherp door ons in de gaten gehouden.
Goddank opgelost. Zonder Mijn KPN is het leven onleefbaar. Dank KPN! 😂
Op de 1e van de maand ligt de website en de app er iedere keer uit. Vervelend, te meer daar MB’s niet verdeeld kunnen worden. Kan KPN niet de mogelijkheid inbouwen dat je via Mijn KPN en/of de app structureel je MB’s vast/vooraf kunt verdelen? Dan worden de MB’s maandelijks op de 1e automatisch verdeeld en hoeven er dus aanzienlijk minder klanten op die dag in te loggen (dus minder traffic op de 1e van de maand = minder kans op storing?)?

Admin: topic verplaatst naar centraal topic
de app doet het weer bedankt

groetjes mariann
Reputatie 3
@Nadia Wordt er nog een keer actie ondernomen om dit ‘eerste dag van de maand probleem’ op te lossen?
idd, de storing is verholpen. De kidz rillen nog een beetje na, want die hebben een daagje zonder internet gezeten😂 ik heb ook gezien dat er een melding komt in de app, dat scheelt ook al veel. Alvast een mooie vooruitgang. Ik hoop dat jullie ook mijn wens (en wellicht van andere) meenemen om MB’s met meerdere te delen, zonder opnieuw in te loggen. Dank en ik wacht de eerstvolgende update af....🧐
Reputatie 7
Hallo @Langeeri, na elke storing evalueren we die grondig. We gaan er alles aan doen om het in de toekomst te voorkomen.

Hallo @Gabster, welkom op het KPN forum. Bedankt voor de tips. Mee eens, dat zou een waardevolle toevoeging zijn op onze app. Ik neem het mee naar de ontwikkelaars.