Beantwoord

Technische foutcode 52094- Extra data toevoegen lukt niet

  • 3 April 2021
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik kan al de hele dag geen extra MB aanvragen ik krijg de hele tijd als ik via de app aanvraag deze melding: Technische foutcode 52094 ik heb het ook een paar keer via sms gedaan maar dan wordt het ook niet verwerkt. Ik heb gewoon een unlimited abonnement 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 4 April 2021, 10:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge

Bij mij hetzelfde helaas

 

Zelfde:angry:

Reputatie 7
Badge +20

Hi allen, gisteren was er een storing gaande waardoor het aanvragen van een 1Gb bundel niet lukte, inmiddels is deze verstoring verholpen en zouden jullie weer zonder problemen een bundel toe moeten kunnen voegen!