Beantwoord

Vergoeding na meerdere storingen

  • 28 July 2020
  • 6 reacties
  • 81 keer bekeken

Op 17 juli zijn wij verhuisd naar Gorinchem. Op deze datum is er ook een monteur van KPN geweest om alles aan te sluiten. Het bleek alleen dat de glasvezelaansluiting niet werkte. Hierdoor hebben we tot 21 juli geen tv en internet gehad. Hierna werkte het prima.

Vandaag (28 juli) zijn ze bij ons in de straat met de glasvezelverbindingen bezig geweest en sindsdien weer geen internet en tv. Na telefonisch contact met Kpn is geconstateerd dat er weer een monteur moet komen. Deze kan op zijn vroegst 30 juli komen. Hierdoor zitten we dus weer een aantal dagen zonder tv/ internet. Ik vraag me af of we voor de dagen dat we niet van de diensten gebruik hebben kunnen maken een vergoeding kunnen krijgen.

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 5 August 2020, 13:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Leuk dat je ons forum gevonden hebt @Erikvt, van harte welkom!

Niet fijn dat je tot twee keer toe last van een storing gehad hebt. Ik snap dat je graag de mogelijkheden voor een vergoeding wilt weten. Je kunt voor storingen die langer dan 12 uur duren een vergoeding aanvragen via onze website. De vergoeding wordt verrekend op de factuur.

Laat je weten of het is gelukt? Trek ook gerust aan de bel als je nog vragen hebt.

Hallo Alexa,

 

Bedankt voor je reactie.

Als ik de link volg die je stuurde dan wordt aangegeven dat alleen 28 juli er een storing was. Terwijl wij toch echt 7 dagen geen gebruik hebben kunnen maken van tv en internet. Hoe kan dit dan geregeld worden?

 

Gr. Erik

Reputatie 7
Badge +19

@Erikvt Hoi Erik, ik begrijp dat je er via de link niet uit komt, goed dat je het laat weten. 

Kan je voor mij je postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan jouw forumprofiel? En geef je me een seintje zo gauw je ze hebt toegevoegd? Dan help ik je graag verder.

@Alexa_ ik heb de gegevens toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +19

@Erikvt Dankjewel! Ik heb je gegevens erbij gepakt en er voor je naar gekeken. Voor in totaal 7 dagen storing kan ik €23 voor je vergoeden, gezien het abonnement en bedrag dat je per maand betaalt. Ik hoor graag of je akkoord gaat, dan maak ik het voor je in orde.

@Alexa_ ik ga hiermee akkoord. A

gr. Erik