Beantwoord
100% Packet Loss Xbox One
Ik zit al ruim 2 weken met het volgende probleem. Ik heb last van lag (haperingen) tijdens het gamen en in sommige gevallen kan ik helemaal niet verbinden met de servers.
De Xbox geeft aan dat de verbinding slecht kan zijn i.v.m. een te hoge packet loss. Bij de gedetailleerde netwerk statistieken staat het volgende:
”Download speed 122.81 Mbps
Upload speed 40.39 Mbps
Packet loss 100%
MTU 1480
Latency 6 ms”
Alles is dus goed, op de packet loss na.
Ik heb alles al geprobeerd wat er te vinden is op internet maar het blijft terugkomen.
Ik ben radeloos maar kreeg 2 maal te horen aan de telefoon dat dit probleem niet bij KPN ligt omdat de rest van het internet goed functioneerd. Ik heb het probleem al voorgelegd aan Microsoft, en verschillende game ontwikkelaars maar die verwijzen mij na vele tips en heen en weer gevraag en geantwoord naar jullie. Ik wil gewoon dat het probleem z.s.m. wordt opgelost dus ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
De Xbox geeft aan dat de verbinding slecht kan zijn i.v.m. een te hoge packet loss. Bij de gedetailleerde netwerk statistieken staat het volgende:
”Download speed 122.81 Mbps
Upload speed 40.39 Mbps
Packet loss 100%
MTU 1480
Latency 6 ms”
Alles is dus goed, op de packet loss na.
Ik heb alles al geprobeerd wat er te vinden is op internet maar het blijft terugkomen.
Ik ben radeloos maar kreeg 2 maal te horen aan de telefoon dat dit probleem niet bij KPN ligt omdat de rest van het internet goed functioneerd. Ik heb het probleem al voorgelegd aan Microsoft, en verschillende game ontwikkelaars maar die verwijzen mij na vele tips en heen en weer gevraag en geantwoord naar jullie. Ik wil gewoon dat het probleem z.s.m. wordt opgelost dus ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
Beste antwoord door Erwin van KPN
Ik heb via een omweg een nieuwe experiabox gestuurd. Heeft die het probleem verholpen, @Kooijboy ?
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.