Vraag

Aan monteur vergeten te vragen: hoe kan ik bestanden streamen naar mijn Philips Smart TV?

  • 5 November 2023
  • 11 reacties
  • 104 keer bekeken

Reputatie 1

Heb sinds 23-07-2023 een .>Alles in een abonnement< bij KPN.Ben zeer tevreden.Maar ik kreeg een gratis monteur,voor 2 uur.Hij kwam in een perfecte opgemaakte situatie ,en was met 1 uur klaar.Hij heeft alles perfect gedaan.Maar ben vergeten hoe ik mijn bestanden/Foto,s enz kan streamen naar mijn smart TV van Philips.Mijn vraag ,heb hetzelf geprobeerd,met WPA sleutel enz ,het lukt mij niet.Kan Uw monteur alsnog even langs komen,en het stapsgewijs even uitleggen,en inorde maken ,het is zijn dagelijkse vak/ werk.Alles werkt prima met draadloze Wiffi.Bij mijn gratis monteur installatie deed hij alles in 1 uur,terwijl er 2 uur voor gepland was,dus heb ik nog 1 uur tegoed (grapje).Wil desnoods daarvoor betalen,voor de handeling streamen naar TV.Er is geen haast bij.Hopend op een gunstig antwoord terug op de Forumsite.Gr.Tevreden klant.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 1

Monteur van KPN .Een vakman die alles weet. Alvast bedankt!, voor Uw inzet.Gr.Tevreden klant.

U heeft een Philips welk model is dat? Als dit een televisie gebaseerd is op AndroidTV/GoogleTV en u heeft op android gebaseerde tablets of smartphones in huis dan is het ' redelijk': eenvoudig.

Wat de beste of makkelijkste methode is hangt af van het apparaat waarop die bestanden staan. 

Zelf zet ik foto's op een losse USB stick en kan deze dan via het menu van de TV vrij snel weergeven.

 

 

Uw vraag valt zover mij bekend buiten de taak van een monteur.

Reputatie 1

Bedankt!,voor de snelle info.Mijn Philips van 1 ½ jaar oud is geschikt voor Foto,s te streamen van computer naar TV.Omdat ik toen bij Online.nl zat deed alles het prima wat betreft streamen,maar omdat ik een andere afstands bediening heb moet ik hiervoor mijn TV opnieuw installeren.Dat is voor mij te ingewikkeld,heb het geprobeerd maar moest tot drie keer mijn WPA sleutel invoeren,en steeds het antwoord :Kan geen verbinding maken ,probeer het opnieuw,vandaar de oproep voor de momteur.Kunt U die voor mij bestellen s.v.p. alleen als  hij in de buurt van Heemstede is.Alvast bedankt !,voor deze uitstekende service.In afwachting,U weet de weg.Gr.Tevreden klant.

Reputatie 1

Hoop dat via het Forum het lukt .

Reputatie 7
Badge +9

@Tevreden KPN klant. Je kan een USB- of Bluetooth-toetstenboard op TV aansluiten om makkelijker foutloos  je wachtwoord te typen. 

Reputatie 1

Dat weet ik dat, dat allemaal mogelijk is,maar ik ben niet zo handig,vandaar dat er monteurs zijn.U weet ook alles lijkt wel.U mag ook langs komen,en het oplossen?.Anders bel ik wel 0800-0402,en wil ik het Forum niet belasten,om dit op te lossen.In afwachting.Gr.N.W. Tevreden klant.

Reputatie 7
Badge +9

@Tevreden KPN klant. Ik kan helaas niet komen, misschien als je jouw stad hier inzet kan iemand uit de buurt komen helpen. Anders vraag de buurjongens om hulp, het lijkt niet ingewikkeld te zijn. Klantservice bellen is natuurlijk een optie.

Reputatie 1

Ga het oplossen.Bedankt!,voor Uw inzet.Zal het Forum vertellen wat de oplossing was,Als alles opgelost is.Gr.Tevreden klant.N.W.

@Tevreden KPN klant.

uw nieuwe televisie heeft dus nog geen  internetverbinding?

Wordt de de wifisleutel die is bijgeleverd niet geaccepteerd, daar lijkt het namelijk op.

Is er een mogelijkheid een netwerk kabel te gebruiken of zit er in de buurt van de TV geen aansluiting?

Als u de nieuwe tv+ box heeft zou u wat u wenst ook via dat kastje kunnen doen voor zover ik goed op de hoogte ben.

 

Ps net als u ben ik enkel klant.

Reputatie 1

Net wat U zegt alles werkt via mijn KPN box,alles werkt perfect draadloos.Weet zeker dat de KPN monteur het binnen een paar minuten voorelkaar heeft. Het is zijn dagelijkse werk.WPA sleutel intoetsen is voor mij al een probleem.Ga gewoon even informeren bij KPN.com of 0800-0402.Gewoon TV even instellen,foto,s en bestanden even  draadloos streamen,van computer naar TV.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Tevreden KPN klant., ben je er nog uitgekomen met behulp van de collega's van de klantenservice? Voor dit soort zaken kun je een servicemonteur zelf eventueel bestellen via de KPN website: Servicemonteur bestellen Dat is dan wel tegen betaling.Â