Beantwoord

Aansluiting op het nieuwe adres heeft lang geduurd, hoe kan ik een tegemoetkoming aanvragen?

  • 20 August 2023
  • 1 reactie
  • 64 keer bekeken

Wij zijn 1 juni uit ons oude huis vertrokken en 9 juni in ons nieuwe huis.

13 juni onze modem proberen aan te sluiten, echter kregen we niet tot stand. 
Gebeld met de klantenservice thuis. Meer dan een half uur in de wacht gehangen en toen moest ik de deur uit. Blijven hangen aan de lijn, jongeman eindelijk eraan en ons probleem voorgelegd, tevens aan gegeven niet meer thuis te zijn. 
hij zou diezelfde avond terug bellen. Dit gebeurde niet waardoor ik uit nood een afspraak heb ingepland bij kpn in de hoop dat het dan iig niet nog veel ging duren, gezien en het eerste vrije plekje nu al 21 juni betrof.  

Volgende dag teruggebeld en een meneer aan de lijn gekregen die aanvankelijk vriendelijk was, maar daarna steeds vervelender en zelfs ophing omdat ik in mijn emotie terecht kwam, want nu konden we niks meer versnellen want gezien ik een monteur had geboekt de verbinding pas 21 juni gemaakt kon worden. En gezien het om een verhuizing gaat moeten we alles dus gewoon betalen. Dit beaamde deze meneer aan de telefoon.

Ik heb 2 pubers in huis, we hadden geen WiFi en geen tv. Dat is geen goede combinatie!

21 juni de monteur, koperleiding is niet goed. Dus nog steeds niks. Deze monteur heeft stinkend zijn best gedaan, regelde een afspraak voor de reparatie van de koperdraad en een dongel. Dongel kwam de volgende dag binnen, maar deze functioneerde ook niet na behoren.

Week later Volkers en Wessels hier voor de reparatie koperdraad. En dan verwacht je dat alles werkt… nee hoor want KPN regelt zelf zonder overleg dat de volgende week op 4 juli in de ochtend (terwijl wij allemaal moeten werken of op school zijn) dat er een monteur komt om de boel te installeren. 

Ik bel hierover naar KPN dat we geen monteur nodig hebben maar de mevrouw aan de lijn snapt geen bal van mijn verhaal gezien het nog steeds een verhuizing betreft en niks op ons nieuwe adres staat.

Zodoende de afspraak met de monteur verplaatst van de ochtend naar de middag, gezien dan wel iemand thuis kon zijn.

4 juli monteur daar. Sluit alles binnen een mum van tijd aan. En vertrekt. Eindelijk bijna alles werkend want de afstandsbediening was niet goed ingesteld. 

Maar dat was dan door mezelf zo opgelost. En dan valt in juli de rekening op de mat. 162€ voor een monteur, die benodigd was want er was geen verbinding. En de gewone kosten voor iets waar we bijna een maand geen gebruik van konden maken.

3 hogere telefoonrekeningen omdat alleen mijn man bij KPN een telefoonabonnement heeft. En iedereen hier in huis wel deze maand over zijn bundel heen is gegaan. 
 

Paar keer gebeld, 1 augustus pas echt iemand aan de lijn die luistert en actie uitzet. Zij geeft aan dat ik diezelfde dag nog wordt teruggebeld door de klachten afdeling. Dit wordt bevestigd per mail. Maar 2 dagen nog niet teruggebeld uiteraard. 
Zelf weer gebeld. Krijg ik te horen dat terugbellen 5 werkdagen kan duren. Diverse keren aangegeven dat ik de bevestiging in de mail heb diezelfde dag teruggebeld te worden. 
Hierna weer 6 dagen gewacht, weer gebeld, krijg ik het advies dit online in te dienen: want zij kunnen alleen de zoveelste melding inleggen, maar de klachtenafdeling niet zelf bellen of mij doorverbinden.

Mijn irritatie is inmiddels gigantisch.

na een paar dagen toch maar online een klacht ingediend en ik ik nu weer tot op heden hier niet over teruggebeld.

dus KPN, ik wens nu toch snel een terugbetaling van mijn rekening, een vergoeding voor de bundels van mijn kinderen; ondanks dat zij niet bij jullie zitten en zo niet, schakel ik echt mijn rechtsbijstand in en slinger ik dit verhaal op alle Social media. Want ik ben het echt spuugzat.

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 August 2023, 11:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @Samantha van Klaveren . Welkom op het forum.

Erg jammer dat dit allemaal zo moeizaam en frustrerend is verlopen. Zo te lezen heb je een klacht of klachten ingediend. Dat lijkt me ook de juiste route hiervoor.

Op het forum kan ik niet veel voor je betekenen. Ik hoop dat je snel teruggebeld wordt en jullie er samen uitkomen.