Vraag

administratie gedoe

  • 5 November 2020
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Nu al voor de 2de keer in drie maanden dat mijn rekening niet klopt.

Als nieuw klant nodigt dit niet uit om te blijven. De eerste drie maanden is afspraak €40,- pm. En niet €40,58 of €40,25 

Ja het is een klein verschil dat klopt maar ik wil niet telkens moeten bellen omdat de #KPN zich niet aan de afspraken kan houden. Als je belt krijg je een maand later wel uiteraard je geld terug maar wat heb ik aan die gein? Je hangt te lang aan de telefoon. Bent veel tijd kwijt en ergernis omdat je geen vertrouwen kan opbouwen
Graag gewoon in rekening brengen wat is afgesproken twee keer fout is twee keer te veel. 
 

Nog 8 maanden te gaan! 😡


1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Dat klinkt niet goed @Cristien

In mijn systeem zie ik dat de maandprijs wel € 40,- is. Dat de factuur iets duurder is komt doordat de actieperiode niet voor de volle maand, maar voor 1 dag minder is berekend. Daardoor betaalde je op de laatste factuur net iets meer. Ik zie ook dat je dit ondertussen al weet, want je hebt al gebeld met de klantenservice :) 

Mocht je toch nog vragen hebben, dan mag je die hier altijd stellen!

Reageer