Beantwoord

Afstandsbediening koppelen aan AV-receiver

  • 2 October 2019
  • 5 reacties
  • 1763 keer bekeken

in plaats van m'n afstandbediening te koppelen aan de tv zou ik die graag willen koppelen aan mijn surround versterker. (Denon AVR-1912 AV receiver)
Is dit mogelijk?

Nou ik heb de zelfde vraag met een Denon avr 1400h

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 October 2019, 20:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Johannes, welkom op het forum.

Ik moet je helaas teleurstellen, dit is helaas niet mogelijk. Je zou dan naar een universele moeten kijken zoals die van Logitech.Die staan bekend als erg goed.

Ik heb hem deels voor elkaar om mijn kpn ab te koppelen aan mijn avr 1400h dus kan wel volume en mute gebruiken op mijn ab van kpn alleen nog niet aan en uit zetten daar heb ik de code niet voor gevonden voor volume kan je in het menu van je Arris vinden : menu . Instellingen. Afstandsbediening . Instellen home cinema

Ik heb hem deels voor elkaar om mijn kpn ab te koppelen aan mijn avr 1400h dus kan wel volume en mute gebruiken op mijn ab van kpn alleen nog niet aan en uit zetten daar heb ik de code niet voor gevonden voor volume kan je in het menu van je Arris vinden : menu . Instellingen. Afstandsbediening . Instellen home cinema

Maar als ik daar in het menu zit om te testen met knopje vooruit om de goede code te verkrijgen kan ik hem wel aan en uit zetten dan geef ik een oke en ga uit het menu en dan doet volume het wel maar aan uit niet

 Dus de code doet het als ik in het menu zit om aftestellen maar niet als ik die opsla en het menu verlaat 

Reputatie 2

Met een home cinema zonder Bluetooth werkt dit niet ? Ik krijg mijn Pioneer versterker niet gekoppeld aan de AB van KPN…....

Met een home cinema zonder Bluetooth werkt dit niet ? Ik krijg mijn Pioneer versterker niet gekoppeld aan de AB van KPN…....

Hallo @Bassie55 een AB van KPN is in principe ook uitsluitend bestemd voor de meegeleverde tv-decoder en je eigen tv-toestel, niet voor anderssoortige apparaten.

Â