Beantwoord

airplay samsung smart tv

  • 5 June 2020
  • 2 reacties
  • 349 keer bekeken

Ik heb een nieuwe samsung smart tv met de mogelijkheid te streamen via apple airplay. Mijn dochter wilt ipad via airplay op tv tonen om roblox te spelen via tv. Nu herkent ipad via airplay wel de samsung tv maar ik krijg de melding; “service is niet beschikbaae vanwege storing in netwerk of service”.  Ook op ipad komt foutmelding. Ook op iphone.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen of op een andere manier kan bereiken dat zij de game Roblox ziet op haar tv?

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 11 June 2020, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @LVS77, excuses voor de late reactie. Heb je inmiddels een oplossing gevonden? Als ik het goed begrijp zit er dus Airplay ingebouwd in de Samsung tv. Dit staat denk ik wel helemaal los van KPN, maar mijn eerste advies zou zijn om de tv een keertje helemaal stroomloos te maken en opnieuw op te starten. Ook zou ik kijken of er wellicht een update beschikbaar is voor de firmware van de tv.

hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. 
Alles volledig uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld. Maar niks werkt. Nu overal zoekende voor een antwoord. 
Lex