Vraag

Alcatel wifi link app vraagt om administrator password

  • 8 March 2024
  • 7 reacties
  • 203 keer bekeken

Alcatel app vraagt om administrator paswoord.

Wat ik ook probeer enige reactie is verkeerd paswoord.

Wel verbinding zie status batterij, sterkte wifi signaal, aantal aangesloten devices en een grote inlogknop. Geen inzicht in verbruik geen email icoon. Hoe krijg ik dit werkend?


7 reacties

Wat zou die Alcatel app moeten doen @Riny Verdonk dat er een admin-password nodig is en een admin-password waarvan, de modem/router of iets anders, die moet je natuurlijk nooit afgeven.

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Riny Verdonk, het gaat om een MIfi router van Alcatel?

De wifigegevens van de Alcatel MiFi router kun je vaak vinden: Onder het batterijklepje op de sticker.

Graag wil ik het wachtwoord weten van de alcatel 'noodoplossing'
Na reset zou dit 'admin' moeten zijn, maar dat blijkt niet zo.
Ook het wachtwoord dat genoteerd staat aan de binnenkant van het apparaat (foto)  blijkt niet goed.
Wat is het wel?

Reputatie 7
Badge +24

U heeft een noodoplossing van KPN? Het zou me niets verbazen als KPN die dichtgetimmerd heeft…

Zit er een handleiding bij waaruit blijkt dat u zou moeten kunnen inloggen? 

Met de alcatel link app of met een webbrowser krijg ik de mogelijkheid om in te loggen,  echter steevast de melding dat de current password wrong is.

 

Reputatie 7
Badge +24

Met de alcatel link app of met een webbrowser krijg ik de mogelijkheid om in te loggen,  echter steevast de melding dat de current password wrong is.

Ja, dat kan zo zijn, maar misschien wil KPN helemaal niet dat u inlogt op da ding. Misschien hebben ze daarom wel een ander default wachtwoord ingesteld zodat resetten ook niet helpt.

Dat zou fraai zijn van kpn.
In oktober 2023 heb ik glasvezel besteld bij kpn. De meeste buren zijn inmiddels aangesloten, volgens de laatste berichten ben ik in augustus (!) aan de beurt.
Daarom heb ik de gratis noodoplossing gekregen. Deze werkt op zich prima, maar ik zou het bereik graag willen uitbreiden met b.v een extra router. Enig idee hoe dat te realiseren?
Alvast bedankt voor het advies. 

Reageer