Beantwoord

Asus RT-AC88U router op Experia V10

  • 15 May 2020
  • 4 reacties
  • 307 keer bekeken

Bij het opstarten komt er direct mijn eerste vraagteken ,,wat moet ik nou kiezen als ik direct zie staan :,Static IP, PPPoE, PPTP en L2TP ,,,????

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 23 May 2020, 19:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Anton, welkom op het forum. 

Als ik het goed begrijp sluit je de Asus aan op de Experiabox met de bedoeling om dit voor je WiFi te gebruiken? Dan heb je bovenstaande helemaal niet nodig zover ik weet. De Asus dient dan ingesteld te worden als Access Point. Of begrijp je vraag verkeerd? 

Het internet connection type bij KPN is pppoe overigens. 

 

 

Hallo Alex ,,,het plaatje is al verder als wat ik de eerste keer tegenkwam bij de eerste installatie maar het is me gelukt .

Het inloggen voor het eerst en eerst een account moeten maken bij ASUS werkt een beetje verwarrend , maar er is toch ook een probleem met de Experia V-10 of met het internet want het is dik knudde met de verbinding ,ik had een 100M/B abonnement afgesloten  toen bleek het van de week na bellen weer een 200 te zijn en is op aanraden van een kan medewerker weer aangepast naar 100 en vandaag was het hele modem een paar keer compleet Ofline en de snelheid die ik uiteindelijk heb is zwaar hopeloos ,,,,Als ik 50 m/Bit haal heb ik mazzel ook bekabeld rechtstreeks aan Experia en de rest  van de stekkers er uit  dus echt alleen een laptop bekabeld heb ik ook mazzel als ik 50 haal dan weer 20 dan 35 dan 55 ,,,,gewoon niet goed  maar de Asus werkt nu naar behoren ,,toch bedankt voor je reactie .

Reputatie 7
Badge +24

Hier moet ik dan even naar kijken, aangezien je de Experiabox nog wel gebruikt. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +24

Anton, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Â