Beantwoord

Bedraad aangesloten netwerkspeler op Box 12: radiogeluid valt regelmatig weg

  • 12 January 2023
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Pas nieuwe kpn12b box ontvangen. Wanneer ik radiozenders beluister via mijn bedrade netwerkspeler, valt het geluid regelmatig weg. Voorheen nooit last. Beluister ik dezelfde zenders via mijn tv, werkt het wel goed. Het hele ritueel van stekkers uittrekken en resetten meerdere malen uitgevoerd maar heeft niet geholpen. Iemand een tip? Of gewoon mijn oude modem terugvragen.

icon

Beste antwoord door Loek Heeres 18 January 2023, 13:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

@Loek Heeres  Hoi Loek, ik lees dat je last hebt van wegvallend geluid sinds je de KPN Box 12 hebt. We denken hier op het forum graag met je mee.

Kan je meer vertellen over welke apparatuur je precies gebruikt en hoe het allemaal aangesloten is? Dat geeft zowel mij als andere behulpzame forumbezoekers een beter beeld van de situatie. Op die manier wordt het ook gemakkelijker om je op weg te helpen en met je mee te zoeken naar de oplossing. Als je intussen al iets gevonden hebt, deel het dan ook gerust!

Hoi Alexandra,

Dank voor je reactie. Het probleem is opgelost. Ik had alles meerdere malen reset behalve mijn Marantz netwerkspeler. Niet verwacht dat dit nodig zou zijn. 
Alles doet het weer als vanouds.

Vriendelijke groet, Loek

Reputatie 7
Badge +19

@Loek Heeres Goed om te horen dat 't weer werkt zoals het hoort! Dank voor de terugkoppeling.