Vraag

Beheerderswachtwoord werkt niet via KPN Thuis App i.c.m. V10 box

  • 25 April 2024
  • 5 reacties
  • 22 keer bekeken

Goedemiddag,

Vandaag heb ik op mijn Android gsm de KPN Thuis app geïnstalleerd. Helaas kan ik niet inloggen op onze Experiabox V10. Hij accepteert het beheerderswachtwoord niet.. 
Dit (aangepaste) beheerderswachtwoord werkt normaal wanneer ik vanaf mijn desktop pc of vanaf mijn gsm door middel van een browser inlog. Dus via https://mijnmodem.kpn 

Buiten de Experiabox V10 gebruiken wij geen andere Wifi versterkers etc.

Nu lees ik op het forum dat de Experiabox V10 niet werkt met de KPN Thuis App…

B.v.b. dank voor de reacties

Groet, Ed

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Nu lees ik op het forum dat de Experiabox V10 niet werkt met de KPN Thuis App…

Dat klopt inderdaad dacht ik. Maar toen ik dat onlangs schreef in een topic werd in gecorrigeerd door een KPN monteur die schreef dat het wel werkte. Ik zou het zelf uit kunnen proberen want ik heb zelf een v10. Maar daar ben ik nog niet aan toegekomen. 

Bedankt Nick!
Ik wacht even op de reactie van KPN

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom hier @EdMo!

De KPN Thuis App gaat eruit, wordt uitgefaseerd, dus ik durf je geen toezeggingen meer te doen over de werking ervan. De functies gaan over naar de MijnKPN app. 

Intussen vind je meer informatie over de Experia Box V10 én inloggen op de webinterface in dit artikel:

 

Alaxandra, bedankt voor de informatie!

Reputatie 7
Badge +13

Namens Alexandra graag gedaan @EdMo, ik geef het door :-) . 

Reageer