Beantwoord

Bevat de Fritzbox 7590 internationale versie een KPN profiel

  • 5 October 2021
  • 7 reacties
  • 124 keer bekeken

Zit er bij de fritsbox 7590 internationale versie ook de vooraf ingestelde kpn instellingen dit zit wel in de 7581 fritzbox

Weet iemand hier een antwoord op

Groet M.Lammerts

icon

Beste antwoord door wjb 5 October 2021, 21:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Yes, in de 7590 zit een KPN profiel. Toevallig zojuist bij me vorige bonnetje geplaatst en geinstalleerd.

Maar is dit ook bij de internationale versie dit schijnt te verschillen 

Reputatie 7
Badge +12

Dat durf ik je echt niet te zeggen, weet alleen dat de fritzbox 7590 die wij hebben eerst een optie voor alle talen heeft en daarna de profielen, ga er dus een beetje vanuit dat er gewoon 1 versie is voor alle markten. Maar dat hoeft natuurlijk niet te kloppen.

Reputatie 7

De internationale versie van de 7590 bevat zeer zeker het KPN profiel.

Badge +12

@M.lammerts bij de internationale versie is dat zeker het geval zoals eerder gezegd. Bij de Duitse versie is het ook mogelijk maar omslachtiger. Ik heb hier alleen internationale versies van de 7590 en de repeater 3000. Met die versie loop je dus geen enkel risico.

Bedankt voor je reactie ik ga het komend weekend uit proberen

Badge +12

Bedankt voor je reactie ik ga het komend weekend uit proberen

Daar zul je geen spijt van krijgen. Superstabiel en totaal geen verbiningsproblemen. Ook alle domotica zoals slimme stekkers en thermostaten, Sonos etc. blijven zonder problemen verbonden. Dat is bij de Experiaboxen helaas vaak niet het geval. Het forum staat er vol mee. Gelukkig bemoeit KPN zich niet met de firmware van de Fritz!Box.Â