Beantwoord

Bevriezend beeld en melding dat verbinding is onderbroken. Gebruik een Edgerouter X

  • 14 February 2022
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Twee weken geleden de config uitgerold op mijn Edgerouter X, werkt op zich prima.

Maar op ongezette tijden bevriest het beeld voor korte tijd en gaat danĀ  weer verder, soms duurt het iest langer en verschijnt de boodschap dat de verbinding is onderbroken. Even op en neer schakelen lost dan het probleem op.

Weet iemand hoe dit op te lossen?

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ā 

icon

Beste antwoord door Jan Versnel 16 February 2022, 16:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Jan VersnelĀ . Welkom op het forum.

Ik kan je niet vertellen of dit een issue van je edgerouter is of dat het aan de verbinding ligt. Ik kan pas verder analyseren als er eerst een experiabox tussen zit om te kijken of daar ook onderbrekingen zijn.Ā 

Wat ondersteuning voor eigen routers betreft zou je eens in @wjbĀ 's topics kunnen navragen:

Ā 

Ondertussen last van bijna volledig uitval van radio/TV kanalen, helpdesk van XS4all gebeld, probleem is er op dit moment ook met de Fritzzbox, ze gaan een monteur langs sturen.

Voor dit moment maar even afwachten, wat daar uit komt,

Dank voor de reactie