Beantwoord

Bij gescheiden netwerken is de snelheid op 2,4 Ghz na een dag erg slecht

  • 2 July 2022
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Mijn probleem is dat als ik 2,4 en 5 gescheiden aangeef met een aparte ssid. Dat op het moment dat ik dat gedaan heb de ping prima zijn maar een dag later is die van 2,4 slecht circa 2 mb en van 5 prima.

andere bandbreedte helpt niet weer resetten helpt inderdaad voor 1 dag en dan is het weer dat 2,4 slecht is op een afstand van 2 m van de modem.

ik heb namelijk iedere keer dat de cv schakelaar in de woonkamer de wifi niet kan vinden. Is waarschijnlijk op de 2,4 ghz 

ik zit bij een andere provide maar wel op het kpn netwerk kan dus niet de wifi manager gebruiken (de wifimanager herkent mij niet)

 

*Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt. Origineel topic

icon

Beste antwoord door Anonymous 2 July 2022, 15:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Mr Trixie voor klachten moet je dus bij je eigen provider zijn, en die neemt diensten af van KPN Wholesale en dat is iets anders dan  KPN, de provider, waar dit forum deel van uit maakt heeft geen inzage in jouw gegevens en kun dus ook geen advies geven.

 

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Mr Trixie en welkom hier op ons forum!

Zoals @JanD aangeeft, dien je je hiervoor bij je eigen provider aan te kloppen. Zij hebben inzage in jouw klantdossier en gegevens en kunnen je op basis daarvan verder helpen :)Â