Beantwoord

Box 12 en SuperWifi punten in combinatie met AI Mesh Asus routers als access point

  • 18 February 2022
  • 3 reacties
  • 517 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort overstappen naar KPN Glasvezel (ze zijn al om de hoek bezig met de kabel leggen, dus nog een paar maandjes geduld) en dan kan ik kiezen voor gratis superwifi punten. Kunnen die in combinatie met Asus routers, die als access points ingesteld worden, gebruikt worden?

En kun je dan ook de AI Mesh van de Asus routers gebruiken in combinatie met de KPN Box 12 en de superwifi punten? 

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 February 2022, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Hans de Groot, wat leuk dat je KPN overweegt!

Je kunt jouw Asus routers naast de SuperWifi punten gebruiken. Ze kunnen alleen niet meshen met de SuperWifi punten. De SuperWifi punten meshen alleen met onze eigen apparatuur.

Je kunt ze natuurlijk wel gebruiken voor een tweede netwerk. 

@Denise_ 

Vervolgvraagje dan maar. Ik kan de Wifi op de KPN Box 12 uitzetten neem ik aan? Dan gebruik ik mijn Asus routers als access points met Wifi.

Collega van mij meldt namelijk dat hij ook zoiets heeft gedaan, omdat de wifi van zijn KPN box heel erg slecht is qua bereik.

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat kan inderdaad! Hoe je dat kunt doen, lees je in dit topic:

Â