Beantwoord

Calex smartlamp kan niet worden toegevoegd aan netwerk

  • 13 February 2022
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Calex smartlamp kan niet worden toegevoegd. Uit voorgaande topicsĀ kan ik niet echt de oplossing halen. het behoort redelijk eenvoudig te zijn met de Calex app

icon

Beste antwoord door Anonymous 13 February 2022, 16:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

De lamp(en) resetten volgens bijgeleverde handleiding en opnieuw instellen volgens bijgeleverde handleiding, dan moet het lukken.

Eventueel de website voor aanvullende info raadplegen..

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Brittney! Ik zie nog geen reactie van je op de uitstekende suggestie van @JanD. Heeft het opnieuw instellen geholpen?

Hoi hoi, het is opgelost :-) werkt perfect.

Ā 

Hoi hoi, het is opgelost :-) werkt perfect.

Ā 

Goed om te lezen dat het nu werkt.