Beantwoord

Camera niet meer bereikbaar via V10

  • 22 December 2019
  • 4 reacties
  • 130 keer bekeken

Badge

Alles werkt perfect met de Experiabox V8, IP adres invullen en poortnummer en camera's is bereikbaar van buitenaf.

Nu V10 alles ingevuld volgens de beschrijvingen in ditĀ forum maar helaas niet te bereiken.

UPnP staat uit.

Ik heb 6 camera's met vastĀ IP en Poort in de reeks van poort 81 tot 91.

Dit heb ik ook ingevuld maar gaat niet werken ook als je ze apart invul voor 1 poort werkt het ook niet.

Deze camera zit op poort 82Ā 

Ā 

icon

Beste antwoord door Camera's poort forward 22 December 2019, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Werken die camera's lokaal wel?

Badge

Nee binnen wifi niet bereikbaarĀ 

De Foscam NVR app werkt wel van buiten af maar die gaat via opname appaat

Maar ik gebruik IP CamĀ Viewer.

Alle camara's zijn bedraad aangesloten en wel via ip camera tool via pc wel te bereiken.

Ā 

Badge

Opgelost

InĀ Application Configuration voor elke poort een nieuwe app naam aangemaakt.

En inĀ Poort forwarding - IPv4 voor elk nieuw item het ip adres de juiste app naam met poort ingevuld


ā€‹ā€‹ā€‹ā€‹

Ā 

Fijn om te lezen dat het is opgelost, @Camera's poort forwardĀ . De screenshots worden zĆ©Ć©r gewaardeerd. Daar hebben andere gebruikers ook iets aan.

Dank voor de update.Ā