Vraag

Camera niet meer op telefoon te benaderen wel computers

  • 10 November 2022
  • 8 reacties
  • 41 keer bekeken

goedemorgen, 

Gisteren is met een wifi sterkte programma kpn op internet  mijn modem gereset.

Dit heeft tot gevolg gehad dat mijn instellingen zijn verdwenen in het modem.

Daardoor werkt mijn camara huis niet meer op mijn telefoon op computer en laptop wel.

Wat moet ik doen om deze instellingen weer terug te zetten in mijn modem.

groet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Die instellingen er opnieuw inzetten. Dat is wat u moet doen.

Natuurlijk heb ik geen verstand van hoe dat moet ,kan kpn dat niet.

Wat zijn mijn instellingen????

groet

Hallo @fairlane de camera even resetten naar fabrieks-instellingen en dan opnieuw installeren als nieuw uit de doos, zoals je het de 1e keer ook hebt gedaan.

 

Ja klinkt makkelijk ,heb natuurlijk dit niet zelf gedaan.

Kpn moet met programma,s komen dat dit niet kan gebeuren.

 

groet

Hallo @fairlane misschien kun je degene vragen die het eerder voor je gedaan heeft.

Jij snapt de situatie niet,door dat klote programma kpn manager voor wifi heeft hij mijn instellingen gewist in mijn modem.

Hierdoor ben ik gegevens kwijt van het bedrijf die dingen heeft ingevoerd van mijn camera,s om deze op de telefoon te zien.

Nu moet ik dat bedrijf laten terugkomen om deze weer in mijn modem te zetten.

KPN moet eerst nadenken voor ze iets laten uitvoeren via de laptop ,er zijn natuurlijk heel veel mensen die extra,s hebben op het modem met externen apparaten.

groet

Reputatie 7
Badge +24

Tja sorry, maar een reset gebeurt nu 1 maal wel eens. Nu door een handeling van de WiFi Manager. Maar ook bij een update word er wel eens gereset. Soms zelfs gewoon spontaan. 

Ik weet niet welk model u heeft. Op de Experiabox v10a schijnt het mogelijk te zijn om een backup van de instellingen maken. 

Helaas ik heb de Experiabox v10

groet