Beantwoord

chromecast maakt geen verbinding

  • 4 August 2020
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Onze chromecast werkt na een aanpassing in de wifi niet meer. Blijkbaar moeten we ineens inloggen op het netwerk. Zie  afbeelding. Ook valt de wifi op de telefoon soms uit en vraagt ook om inlogcodes. Het werkte eerder wel naar behoren.

.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 August 2020, 09:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

halo @Loesvraagt , chromecast moet de nieuwe wifiinstellingen weten, dus opnieuw installeren.

 

We hebben de chromecast al gereset, maar dan blijft deze foutmelding komen. Het lijkt wel alsof de wifi wordt geblokkeerd. Het gekke is dat mijn telefoon soms ook vraagt om in te loggen.

Hallo @Loesvraagt wat heb je binnen je je modem gewijzigd aan de wifi, wachtwoord of iets anders?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Loesvraagt, welkom op het forum! Inmiddels zijn we natuurlij al even verder. Is het nog gelukt de oorzaak/een oplossing te vinden?
Dit zou iets van een instelling op je experiabox of een ander wifi apparaat moeten zijn.
Als het nog steeds niet werkt ben ik wel nieuwsgierig naar het antwoord op Jan's vragen. Kun je dit toelichten?

Misschien ook verstandig om even uit te leggen wat “na een aanpassing in de wifi” nu precies betekent. Met andere woorden, wat is er veranderd sinds het wel werkte.

 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het inmiddels opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!