Vraag

De wifi op mijn experiabox 10 wordt regelmatig door de experiabox uitgezet

  • 13 November 2020
  • 8 reacties
  • 79 keer bekeken

 De wifi op mijn experiabox 10 wordt regelmatig op de meest onverwachte momenten  uitgezet en die moet ik dan met de hand weer aanzetten, wat is er aan re doen dat de wifi niet wordt uitgezet?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u versterkers? Zo ja, dan klopt het dat WiFi uitgezet word.

Hallo @PvL006 , heb je nog andere wifipunten (van KPN) aan de modem hangen?

Heb je toevallig binnen de ECO-stand van de modem de wifi aan-uit-tijden aangepast?

Heb je de modem al eens een fabrieks-reset gegeven?

 

Er hangt inderdaad op zolder een extra kpn  wifi kastje om het signaal op zolder te versterken 

Er hangt inderdaad op zolder een extra kpn  wifi kastje om het signaal op zolder te versterken 

Hallo @PvL006 , is dat de zwarte vierkante, de witte vierkante of de ronde witte?

In alle drie de gevallen wordt de wifi in de V10 uitgeschakeld, dat hoort zo.

Wil je dat gecompenseerd hebben zul je nog een wifipunt bij het modem moeten plaatsen, wordt ook geadviseerd in de installatiebeschrijving.

 

 

Bedankt ik ga het proberen 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @PvL006 , is dat de zwarte vierkante, de witte vierkante of de ronde witte?

In alle drie de gevallen wordt de wifi in de V10 uitgeschakeld, dat hoort zo.

Hoho... bij deze versterker …

... word WiFi niet uitgezet op de Experiabox. 

Reputatie 7
Badge +24

Zet de versterker boven even uit en doe de WiFi manager. Misschien krijg je dan gratis 2 versterkers. Op de vraag of je al versterkers hebt antwoord je met nee. En doe de manager op de eerste verdieping, niet beneden.

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @PvL006! Ik zie een hoop goede ideeën waarmee ik verwacht dat het probleem is opgelost. Mocht dat niet zo zijn kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?