Beantwoord

Dubbele NT

  • 27 August 2019
  • 9 reacties
  • 309 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +4
Hoi, ik vroeg mij af wat je met een dubbele NT kan doen?

icon

Beste antwoord door Lukas_ 30 August 2019, 11:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Je kunt er een foto van nemen. 😉
Als er op beide NTU's een glasvezel aangesloten is, dan zou je wellicht twee abonnementen kunnen nemen.
Reputatie 4
Badge +4
Je kunt er een foto van nemen. 😉


Als er op beide NTU's een glasvezel aangesloten is, dan zou je wellicht twee abonnementen kunnen nemen.

Ah oké maar liggen er dan 2 glasvezel kabels naar mijn huis toe of kunnen 2 providers via 1 glasvezellijn?
Reputatie 7
Zie jij twee glasvezels waarvan er één is aangesloten op de linker NTU en één op de rechter NTU. Of is de rechter NTU wellicht gewoon een "dummy"?
Het is in ieder geval niet "2 providers via 1 glasvezel".
Pairbonding fibre style @wjb ;-)

@Lukas_ : Ik weet het niet Lukas, ik heb dezelfde vragen als @wjb wat dit betreft. Ik ben trouwens zelden (of eigenlijk nooit) particuliere aansluitingen tegengekomen met twee FTU's maar niets is onmogelijk :-)
Is dit jouw eigen adres?
Ik heb in een paar systemen gezocht en ik vermoed dat die rechter een dummy is maar ik heb niet de middelen om het met zekerheid te zeggen
Reputatie 7
Badge +24
Als de ene kapot gaat, dan kun je 1voudig over switchen en met een paar minuten weer online 😜
Reputatie 4
Badge +4
Zie jij twee glasvezels waarvan er één is aangesloten op de linker NTU en één op de rechter NTU. Of is de rechter NTU wellicht gewoon een "dummy"?
Het is in ieder geval niet "2 providers via 1 glasvezel".

Dan zou het idd wel een dummy zijn xD
Als de ene kapot gaat, dan kun je 1voudig over switchen en met een paar minuten weer online 😜
Dat is dan wel het voordeel 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Een dummy die er zo echt uitziet? Waarom?
Reputatie 6
Badge +8
Monteur had geen andere afdekplaat beschikbaar misschien?
Ik ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.