Beantwoord

Eigen TP-Link ER8411 direct achter NT

  • 16 January 2023
  • 1 reactie
  • 106 keer bekeken

Ik wil mijn TP-Link ER8411 direct achter mijn NT plaatsen. Daarmee dus de experiabox helemaal verwijderen. Liever nog zou ik de glasvezelverbinding direct in de SPF+ poort van mijn router stoppen.

We hebben vrije router-keuze, maar hoe stel ik mijn ER8411 in om te zorgen dat hij op internet komt. Simpelweg aangeven dat poort 4 (1e RJ-45 poort) mijn internetverbinding is met een PPPoE connectie en Dynamic IP werkt niet. Er zullen ook andere zaken ingesteld moeten worden. Ik heb op dit forum wel e.e.a. gelezen, maar die topics refereren allemaal naar andere merken.

Liefst zou ik dan ook nog KPN IPTV werkend krijgen via mijn ER8411 (we streamen op bijna alle tv's, maar 1 tv draait nog met een stb).

Is er iemand die mij aan de juiste instellingen kan helpen? (Of een link naar waar ik stap voor stap alles kan vinden, misschien van een net iets ander type TP-Link router?).

 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 20 January 2023, 20:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @RoyN, welkom! Alles over het aansluiten van een eigen router in plaats van de Experia Box lees je in onderstaand topic: 

 

Daar kan je ook tips vragen als je er toch niet uitkomt.