Beantwoord

Experia Box 12 accepteert geen repeater Asus rt66u

  • 21 February 2021
  • 1 reactie
  • 33 keer bekeken

Ik ben in het bezit van een Asus rt66u die ik in repeater modus wil zetten,echter de experia 12 accepteerd dit niet, krijg iedere keer wel verbonden maar geen internet.

 

Asus zet ik in repeater modus,deze vind dan het draadloos signaal van de experia box,na de opstart van de Asus is er wel een ssid zichtbaar maar geen internet,wat kan hier de oorzaak van zijn? Ps geen enkele repeater die ik heb werkt.graag een reactie en of oplossing

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 23 February 2021, 10:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Alankraak, welkom!

Niet fijn dat je er niet uit komt met de Box 12 en jouw Asus router die je erop wilt aansluiten als repeater. Ik denk wel dat het forum een goed adres is om de oplossing op het spoor te komen :) Het valt buiten onze ondersteuning, waardoor ik je er zelf weinig mee op weg kan helpen. Wel hebben we verschillende slimme en handige forumgebruikers die er veel van weten. Ik hoop dat je hier in je eigen topic, of anders elders op het forum, er achter komt hoe je de router moet instellen om het aan de praat te krijgen.