Beantwoord

Experia Box 8v Streamen naar Chromecast wordt steeds onderbroken

  • 22 April 2021
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

De streaming vanaf de Experia Box 8v naar de Chromecast wordt steeds onderbroken

icon

Beste antwoord door Glaasje port 23 April 2021, 17:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Glaasje port. Zou je aan kunnen geven met welk apparaat je de aansturing naar de Chromecast doet? Of dit bijvoorbeeld is met een mobieltje of tablet. Hoe gaat het daarnaast met andere apparaten in huis die wifi gebruiken. Gaat een stream bekijken op een ander apparaat bijvoorbeeld wel goed? Laat het hier even weten en dan kijken we samen hoe we het op kunnen lossen. 

Dank voor je reactie Bram, maar ik heb inmiddels een Experia box v10 ontvangen en geïnstalleerd. Mijn eerste indruk is dat het nu goed gaat.

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te horen dat de diensten weer goed en soepel werken @Glaasje port. Mocht het probleem toch terugkomen kan je hier altijd een reactie plaatsen en pakken we het verder op! :relaxed: