Beantwoord

Experia Box V10 geen verbinding met omvormer zonnepanelen

  • 30 January 2022
  • 12 reacties
  • 398 keer bekeken

Ik heb een nieuw V10 -modem en kan geen verbinding maken met de wifi van de omvormer van de zonnepanelen.

Admin: Reacties afgesplitst van oud topic en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 2 February 2022, 09:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7

Ik heb een nieuw V10 -modem en kan geen verbinding maken met de wifi van de omvormer van de zonnepanelen.

Je hebt dus een V10 zonder a en niet een V10a?

Ik heb een V10 modem

Reputatie 7

Ik heb een V10 modem

Heb je dan naast de V10 ook nog andere wifi toegangspunten?

Waar is de omvormer geplaatst?

Kan je ter plekke van de omvormer wel met andere apparaten een wifi verbinding maken?

Welk merk en type omvormer betreft het?

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Groot Rouwen, van harte welkom op ons forum!

We hebben hier verschillende behulpzame gebruikers met veel kennis, goed om te zien dat @wjb al toegesneld is in jouw topic. Heb je zijn vragen al gezien? Alle informatie en details zijn welkom, zo maak je het ons gemakkelijker om met je mee te denken.

Ik heb een V10 modem

Heb je dan naast de V10 ook nog andere wifi toegangspunten?

Waar is de omvormer geplaatst?

Kan je ter plekke van de omvormer wel met andere apparaten een wifi verbinding maken?

Welk merk en type omvormer betreft het?

 

V10 maakt wel verbinding met de smartphone en -televisie.

Bovendien is de wifi van de zonnepanelen wel "te  zien”(AP…..).

Ik kan deze wifi van de AP… niet  binnen halen(smarttrannergy..).

Reputatie 7

V10 maakt wel verbinding met de smartphone en -televisie.

Bovendien is de wifi van de zonnepanelen wel "te  zien”(AP…..).

Ik kan deze wifi van de AP… niet  binnen halen(smarttrannergy..).

Kan jij een wifi verbinding opzetten met dat AP netwerk en dan naar http://10.10.100.254 gaan?

Kom je dan in de beheeromgeving van jouw omvormer?

We hebben dit al vaak geprobeerd maar het nieuwe modem accepteert het signaal niet.

Misschien de frequentie aanpassen(%GHz-@,5 GHz)

Reputatie 7
Badge +24

We hebben dit al vaak geprobeerd maar het nieuwe modem accepteert het signaal niet.

Dat is geen antwoord op de vraag van @wjb. Wat @wjb vraagt moet lukken, zelfs als de Experiabox uit staat.

Bovendien heeft u ook nog geen antwoord gegeven op deze vraag:

Ik heb een V10 modem

Heb je dan naast de V10 ook nog andere wifi toegangspunten?

 

Reputatie 7
Badge +19

@Groot Rouwen Andere gebruikers kunnen je alleen goed helpen als je de gevraagde informatie met ze deelt. Als je hun hulp kan en wilt gebruiken, raad ik je aan om de vragen te beantwoorden. Als je intussen een oplossing gevonden hebt, lezen we het natuurlijk ook graag.

Het probleem met het V10 modem is nog steeds niet verholpen.

Het ligt waarschijnlijk aan het modem.

Misschien kan een K.P.N.-monteur het probleem oplossen?.

Het probleem met het V10 modem is nog steeds niet verholpen.

Het ligt waarschijnlijk aan het modem.

Misschien kan een K.P.N.-monteur het probleem oplossen?.

Hallo @Groot Rouwen die kun je bestellen via onderstaande link:

https://www.kpn.com/w3/show/id=663384/webid=26098/mode=incontext/langid=43/incontexttime=2022-01-27T11%3A28%3A00

Reputatie 7

Het ligt waarschijnlijk aan het modem.

Als je antwoorden geeft op de vragen die gesteld worden dan zouden we stapje voor stapje bij de oorzaak en wellicht de oplossing, kunnen komen.