Beantwoord

Experia box V10 soms traag, kan ik die vervangen voor Asus RT-AC68U?

  • 25 April 2022
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Op zich ben ik best tevreden over KPN Internet 50 Mbps + TV maar in de laatste 3 weken ondervindt ik nu voor de 2e mal een enorme vertraging met de Internetverbinding met som onbereikbare websites.

Dit is te verhelpen om dan de Experia box V10 stroomloos te maken en daarna is het probleem opgelost.

Zelf beschik ik ook over een heel betrouwbare router en wel een Asus RT-AC68U en mijn vraag is kan ik deze router i.p.v. de Experia box gebruiken?

 

icon

Beste antwoord door srna513006 25 April 2022, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

De v10 is een uitstekend modem. Heb je het over de bekabelde verbinding of wifi?

Hallo @srna513006 heb je een koper- of een glasvezelverbinding?

Als jouw router tevens moden is en dus over een DSL-aansluiting beschikt bij een koper-aansluiting, de juiste software voor tv kijken via KPN en bij vaste telefoon, ook 1 of meer telefoonpoorten, ja, dan is deze geschikt, anders aansluiten als AccessPoint (AP) achter het KPN-modem.

 

Reputatie 4
Badge +2

De v10 is een uitstekend modem. Heb je het over de bekabelde verbinding of wifi?

WiFi, bekabeld heb ik het nog niet getest, doe ik wel bij een eventuele latere vertraging.

Hallo @srna513006 heb je een koper- of een glasvezelverbinding?

Als jouw router tevens moden is en dus over een DSL-aansluiting beschikt bij een koper-aansluiting, de juiste software voor tv kijken via KPN en bij vaste telefoon, ook 1 of meer telefoonpoorten, ja, dan is deze geschikt, anders aansluiten als AccessPoint (AP) achter het KPN-modem.

 

Nee, de genoemde Asus router heeft geen modem functie dus niet direct toepasbaar.

Om deze als AP achter de Experia box toe te voegen lijkt mij geen oplossing, vraagt wellicht alleen maar om extra problemen.

Ik zie het voorlopig nog wel eerst aan.