Beantwoord

Experia Box V10A valt telkens uit

  • 15 March 2021
  • 10 reacties
  • 111 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb de laatste 2 weken veel storingen. De Experia Box V10a valt voortdurend uit en herstart zichzelf. Televisie kijken is ook slechter geworden. Alleen maar last van een stilstaand beeld. Naar andere zender zappen lost dit probleem tijdelijk op. Ik heb het modem al gereset. Ik heb de DVS verbindingsset opnieuw gekoppeld. Aan de bedrading is al jaren niets veranderd. Mijn kinderen hebben thuis online les en mijn vrouw werkt thuis, dus uitvallend internet is zeer vervelend. Graag oplossing hiervoor.

Met vriendelijke groet,

PVR

icon

Beste antwoord door Joep1965 15 March 2021, 17:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Badge +19

Een bekend probleem bij het gebruik van draadloze verbindingsets.  Probeer te testen zonder.  Het modem ook direct in het stopcontact.  En kijk wat er gebeurt.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @LongIsland, heb je de stappen die @Joep1965 hierboven noemt ook al kunnen proberen? Dit sluit een hoop uit!

Het probleem is de modem die, soms 2 keer per uur, zich uitschakelt. Niet fijn als je online lessen volgt of thuis werkt. Dit probleem kan mijns inziens niet aan de DVS1200 liggen.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je toelichting @LongIsland, ik heb de lijn net uitgelezen en zie dat je verbinding inderdaad niet goed stabiel is. Ik heb hier meteen een monteur voor ingepland. Het vroegst mogelijke tijdstip was morgenochtend tussen 08:00 en 10:00. Komt dit jou ook uit? Als het niet uit komt kun je hem het beste herplannen via de link die je krijgt of via mijn collega's op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service 

Fijn, bedankt. Ik heb het gezien. 

 

Monteur is geweest. Heeft eea vervangen. Modem is daarna al weer twee keer uitgevallen.... Ik kijk het even aan. Wordt vervolgd.

Modem is 4 keer uitgevallen sinds 11.00 uur. Probleem is dus helaas niet opgelost.

Reputatie 7
Badge +20

@LongIsland bedanktvoor je terugkoppeling. Wat balen! Ik heb de lijn uitgelezen en het ziet er wederom/nog steeds niet goed uit. Ik heb er een nieuwe monteur voor ingepland. Het eerstvolgende mogelijke tijdsvak is overmorgen 08-04 tussen 08:00 en 10:00. Als dat niet uitkomt kunnen we hem uiteraard herplannen.

Duidelijk, bedankt.

Experiabox V10A vervangen voor de Experiabox V10.

Problemen met uitvallen modem zijn verleden tijd.