Beantwoord

experia box vraag fowarding ipv4

  • 1 May 2020
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

In de experia box komt bij portfowarding ipv4 bij aplication  configuration niet de keuze voor app groepen te voorschijn.

Ik heb al een reset naar fabrieksinstellingen gedaan en met kpn gebeld maar tot op heden geen oplossing.

wie weet raad?

icon

Beste antwoord door Jmhtoy 7 May 2020, 15:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Jmhtoy. Welk modem heb je precies? En is het essentieel om een specifieke groep te kiezen? Ik weet dat eerlijk gezegd niet zeker. Ik heb verder geen meldingen over gezien hier. 

Hi Paul probleem is opgelost. De wijze waarop ik het deed was goed. Maar om een onverklaarbare reden is het externe IP-adres ineens gewijzigd.Ik neem aan door KPN. (Was al jaren hetzelfde begon met 84 en nu met 77.)

 Daardoor kwam de  verbinding niet tot stand.
maar voor dat ik daar achter was ☹️