Beantwoord

Experia v10a werkt niet goed en wil ook geen ip adres ophalen

  • 31 July 2020
  • 6 reacties
  • 146 keer bekeken

Hallo, we hebben glasvezel van kpn sinds eind maart een alles was perfect tot 2* weken geleden. Opeens begon wifi uit te vallen door het huis en onze lgtv had geen koppeling met de Wi-Fi dus ook geen Netflix of Amazon prime video meer. Daarnaast, laptops hadden ook geen verbinding met Wi-Fi. De Experia v10a wil geen ip adressen meer geven/ophalen bij al deze apparaten!

Een paar keer met kpn gebeld en in het laatst gesprek werd ik afgeblaft door een hele onaardig medewerker die mij adviseerde om een monteur dienst te bestellen. 

Ik probeerde uit te leggen dat er andere vergelijkbare gevallen (hier in dit forum) waren met precies hetzelfde problemen wat opgelost werd door een nieuwe Experia box maar volgens haar was dat niet relevant 😳! 

Kan iemand mij hiermee helpen? 

Alvast bedankt! 

Satish

icon

Beste antwoord door Satish_n 3 August 2020, 12:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19

heb je de v10A al een keer teruggezet naar fabrieksinstellingen?(resetknop)

Ja.. Meerdermalen reset, monteurs reset, aan/uit gedaan.. Tevergeefs.. Ook NT kastjse aan/uit gezet zonder resultaat..

Badge +19

Dan moet er meer aan de hand zijn. Een medewerker pakt dit op maar kan wel een paar dagen duren. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Je kan nog een keer bellen 0800-0402 Tegen de computer die je aan de lijn krijg zegt je ik wil een medewerker spreken. Wellicht tref je dit keer een betere medewerker.

Update : telefoontje gehad van KPN en een fijne gesprek met de medewerker! (Dus, ze zijn der ook!) Modem wordt omgeruild voor een V10.. Dus, morgen uitproberen als dit het wegvallende wifi opgelost wordt door de nieuw modem! To be followed

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Satish, welkom op het forum! Jammer dat je problemen ervaart met je internet. Heb je de nieuwe Experia Box inmiddels binnen en is het daarmee ook weer goed?

Hi Erik, ja hoor! De Experia v10 is klaarblijkelijk het oplossing voor mensen die problemen hebben met de Experia v10a. Dus, ik ben blij met de nieuwe router/modem en de problemen zijn verleden tijd. 

Gr

Satish