Vraag

Experia V8, netwerkschijf benaderen lukt niet meer

  • 4 February 2021
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Beste, .

Ik heb na wat TV ontvanger problemen (nieuwe zijn onderweg) problemen overgehouden met het modem (nog een Experia V8).

Een Netwerk drive is vanaf een PC niet meer terug te vinden stond oorspronkelijk nog wel in de overzicht in het modem. maar nu ook al niet meer ??  

Onderzoekend blijkt ook een USB device te koppelen aan het modem (dit als alternatief voor de netwerk drive)

Dit werkt ook niet wellicht omdat tot windows 7 ondersteund wordt ?? i.a.v. uw reactie alvast dank


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ben M., welkom op het forum!
Windows 7 wordt helaas ook niet meer ondersteund, of daar de oorzaak in zit zou ik zo niet durven zeggen. Heb je ook een apparaat met een nieuwere versie van windows om dit mee te testen?

Inhoudelijk heb ik hier ook niet gek veel verstand van maar kun je toelichten wat voor Netwerk drive je gebruikt, hoe je deze aangesloten hebt zitten op je experiabox en hoe je je netwerk verder ingericht hebt?

Reputatie 7
Badge +24

U was misschien Telfort klant? Nu heeft KPN nieuwe software op uw v8 geladen, daarin is de USB mogelijkheid uitgeschakeld. Denk ik...

Dag Nick, Thomas,

Zelf werkt ik met een PC en een Notebook beide op Windows 10

In de V8 staat ergens een lijst van OS welke bij Windows 7 ophoudt. wellicht ligt het daaraan dat de USB drive niet gezien wordt ??

Verder gebruik we thuis zowel WiFi als een bedraad netwerk.

De eerlijkheid bekende heb ik (wellicht  door  een gebrek aan kennis) weleens moeite met het netwerkbeheer, autorisatie, wel of niet zichtbaar/gedeeldes van systemen, etc.

Maar het heeft gewerkt tot na een terug naar fabrieksinstelingen actie op het modem vanwege een falend wifi dekking.

en nee we zijn geen oude telford klanten zins het “koper” tijdperk en de bakelieten telefoons klant van 

kpn :relaxed: .